واگذاری ۹۸ درصد از ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی
واگذاری ۹۸ درصد از ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و چابک سازی سازمانی، ۹۸ درصد ناوگان اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش عصرتبریز، بهنام اصلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: استفاده از مشارکت بخش‌های خصوصی و ایجاد فضای رقابتی بین ارائه کنندگان خدمات و افزایش کیفیت به همراه کاهش هزینه‌ها، کوچک کردن بدنه اجرایی و به طور کلی تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی سازمان اتوبوسرانی مد نظر است.

وی ادامه داد: در همین راستا از مجموع ۷۲ خط اتوبوسرانی ۷۰ خط به بخش خصوصی واگذار شده که بر این اساس درصد بالایی از خطوط شرکت واحد در ناوگان تحت نظارت بخش خصوصی فعالیت می‌کند.

اصلی‌زاده اظهار کرد: این امر ضمن اشتغالزایی و کاهش هزینه‌های اجرایی شرکت واحد و افزایش خدمات، مسئولیت شرکت‌های تعاونی و بهره‌برداران خطوط را که در قالب بخش خصوصی به همشهریان عزیز ارائه خدمات می‌کنند، دوچندان می‌کند.

وی افزود: با ارائه خدمات مناسب و همچنین برخورد مناسب رانندگان و کمک رانندگان با مسافران و شهروندان محترم، رضایت بیشتر شهروندان از خدمات اتوبوسرانی جلب خواهد شد.

انتهای پیام/