موسوی: کاش زنوزی‎های بیشتری داشتیم
موسوی: کاش زنوزی‎های بیشتری داشتیم
مدافع راست تیم ماشین سازی دلیل موفقیت تیمش را مجموعه منسجمی دانست که تحت هیچ شرایطی کم نیاورد.

به گزارش عصرتبریز، سید احمد موسوی، مدافع راست تیم ماشین سازی تبریز، یکی از بهترین های تیمش در نیم فصل اول بود. او در شرایطی که ماشین سازی به شدت با کمبود بازیکن مواجه بود، توانست بازی های خوبی برای این تیم در نیم فصل اول انجام دهد. موسوی در بازی هفته گذشته نیز یک پاس گل حساس به پیمان بابایی داد تا زمینه ساز گل اول تیمش مقابل پدیده باشد. موسوی در گفت و گو با خبرنگار عصر در مورد مسائل مختلف صحبت کرد:

پتانسیل تیم مان بالاتر از این حرف هاست

فصل را در شرایطی آغاز کردیم که همه ما را جزو مدعیان اصلی سقوط می دانستند. بعد از چند نتیجه نه چندان خوب، توانستیم به انجام لازم برسیم. فقط می توانم خدا را شکر کنم که در چنین شرایطی توانستیم، دور رفت مسابقات را در وضعیتی مناسب به پایان برسانیم. بسیاری از بازیکنان مان را در همان ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از دست دادیم. یکی از این بازیکنان محسن یوسفی بود که شروع بسیار درخشانی در تیم داشت ولی متاسفانه یک مصدومیت شدید او را خانه نشین کرد. از این بدشانسی ها زیاد داشتیم. مهم اما مجموعه منسجمی بود که تحت هیچ شرایطی کم نیاورد و دست از تلاش بر نداشت. حاصل این تلاش و همت بچه ها سربلندی مان در پایان دور رفت بود. گرچه من اعتقاد دارم که پتانسیل تیم مان بالاتر از این حرف هاست.

کسی برتری خاصی نسبت به کس دیگری ندارد

ماشین سازی یک تیم واقعی است. ما مجموعه ای از بازیکنان و کادر فنی هستیم که به معنای واقعی تیم هستند. اگر اردوی ما را از نزدیک ببینید می توانید منظورم را بهتر متوجه شوید. همه اعضای تیم در کنار هم حضور دارند و کسی برتری خاصی نسبت به کس دیگری ندارد. با وجود این، احترام ها هم سر جایش است و بزرگترهای تیم همواره مورد احترام کوچک ترها هستند. ماشین سازی یکی از تیم هایی است که کمترین مشکل و حاشیه درون تیمی را در طول نیم فصل اول داشت. این در حالی است که شرایط سختی که داشتیم امکان بروز هر گونه حاشیه ای را می داد ولی با سربلندی کار را به پایان رساندیم و اینک آماده خواهیم شد تا بهتر از نیم فصل اول در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

در تیم فعلی بسیار راحت هستم

در حال حاضر با وجود داشتن جای خالی های بسیار از بابت سرمربی بسیار خوش شانس هستیم. با همه احترامی که برای مربیان سابق تیم از جمله آقا فیروز دارم که یکی از بهترین های فوتبال ایران است، با آمدن آقا رضا، شرایط تیم کاملا دگرگون شد. شخصیت ایشان به گونه ای بود که به راحتی توانستیم با جو جدید و سرمربی جدید انس پیدا کنیم. از نظر فنی هم، من به شخصه در تیم فعلی بسیار راحت هستم. آزادی عملی که برای من به وجود آمده، باعث می شود تا به خوبی در حملات اضافه شوم و تلاش کنم تا برای مهاجمان موقعیت سازی کنم. از جمله مهمترین حسن هایی که تیم ما با رضا مهاجری از آن بهره مند است، همان صمیمتی است که در ابتدا به آن اشاره کردم.

تراکتورسازی فراتر از یک تیم معمولی است

حس و حالی که هواداران تیم تراکتورسازی در بازی های این تیم به وجود می آورند در کمتر جایی شاهد هستیم. این تیم فراتر از یک تیم معمولی است. من زمانی به خوبی این حس را دریافتم که در هفته های اخیر شاهد حضور گسترده هواداران این تیم به همراه هواداران تیم خودمان در ورزشگاه بودیم. زمانی که ورزشگاه بنیان دیزل پر می شود، روند بازی های ما نیز به سمت تغییرات مثبت می رود. این را می توانید در بازی های اخیر به خوبی متوجه شوید. حال چنین شرایطی را با جو موجود در ورزشگاه یادگار امام مقایسه کنید که ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. تراکتورسازی بعد از مدت ها توانسته به روزهای اوج خود برگردد و من امیدوارم در کنار ماشین سازی، این تیم هم در فصل جاری موفقیت های زیادی کسب کند. تراکتورسازی پتانسیل قهرمان شدن را دارد و به نظرم حضور این تیم در آسیا با توجه به هوادارانی که دارد به نفع فوتبال ایران است.

تنها دارایی ام سیبیلم بود که گرو گذاشتم!

ماجرای سیبیل من و گلزنی پیمان بابایی، اتفاقی بود که بعد از بازی با پدیده در رسانه های مختلف به آن پرداخته شد. موضوع از این قرار بود که پیمان بابایی که یکی از دوستان صمیمی من است، پس از رهایی از بند مصدومیت، بدشانسی های زیادی تجربه کرد و برای گلزنی بی قرار بود. من پیش از بازی به او گفتم در این بازی دو گل خواهی زد و اگر این کار را بکنی من سیبیل هایم را خواهم زد! در واقع برای موفقیت تیم یک سیبیل داشتم که آن را گرو گذاشتم! خدا را شکر پای پیمان پس از هفته ها به گلزنی باز شد تا نیم فصل را با روحیه خوب به پایان برساند. البته خوشبختانه یا بدبختانه یک گل زد تا سیبیلم سر جایش بماند!

کاش زنوزی های بیشتری داشتیم

از کادر فنی تیم گرفته تا کادر مدیریتی تیم و در راس آن آقای نصیرزاده، همگی برای سر پا ماندن تیم در این فصل دشوار تلاش کردند. در این بین اما بزرگترین نقش را آقای زنوزی داشت. اگر هزینه های بی چشم داشت او نبود قطعا ما نمی توانستیم تا نیم فصل دوام بیاوریم. هر موقع که به شرایط تیم و تاثیر غیر قابل انکار مالک آن فکر می کنم با خود می گویم در فوتبال ایران کاش زنوزی های بیشتری داشتیم. حضور چنین شخصی در تیم قوت قلب بزرگی به حساب می آید و من امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوب در کنار تیم تراکتورسازی که می دانم می تواند فصلی رویایی را رقم بزند، به خوبی پاسخ زحمات آقای زنوزی را بدهیم.

انتهای پیام/س