تراکتور و خلا بزرگ یک سرمربی باتجربه
تراکتور و خلا بزرگ یک سرمربی باتجربه
تراکتورسازی در بازی با فولاد نشان داد که خلا بزرگی به نام سرمربی باتجربه را روی نیمکت خود احساس می کند.

به گزارش عصرتبریز، تراکتورسازی روز گذشته در تبریز با نتیجه دو بر یک مقابل فولاد خوزستان شکست خورد. این شکست در شرایطی رقم خورد که با توجه به تعطیلات ۵۰ روزه لیگ برتر دست مدیران باشگاه تراکتورسازی برای انجام هر تغییری باز است.

تقوی در شرایطی هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت که تنها رزومه فنی اش در عرصه مربیگری، حضور دو ماهه به عنوان دستیار در تیم پدیده بود. او به یک بار و طی فعل و انفعالی سریع السیر به عنوان نفر شماره یک کادر فنی تراکتورسازی برگزیده شد. ابتدا قرار بود طی دو هفته، سرمربی جدیدی انتخاب و تقوی در این مدت به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را عهده دار باشد. ابر و باد و مه و خورشید و حتی فلک دست به کار شدند تا مدت حضور تقوی به عنوان سرمربی از دو هفته به ۴ ماه افزایش یافت. او دیگر سرمربی موقت بودن را قبول نداشت و اعتقاد داشت که عنوان سرمربی برایش مناسب تر است و واژه موقت واژه مناسبی برایش در مقطع فعلی نیست. بازی با فولاد اما مشخص کرد که تراکتورسازی هنوز روی نیمکت خود سرمربی ندارد.

تاکید به استفاده ۹۰ دقیقه ای شجاعی در بازی با فولاد با وجود بازی ضعیف این بازیکن یکی از موضوعاتی بود که باعث شد، تقوی با هجمه ای از انتقادات مواجه شود. او در پاسخ به انتقادات کار را بدتر کرد و گفت به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کاپیتان تیمم را تعویض نمی کنم. این جمله ای نبود که هواداران ناراضی تراکتورسازی انتظار شنیدنش را داشته باشند. تقوی و تراکتورسازی در بازی با فولاد نشان دادند که تراکتورسازی در نیم فصل دومی که قرار است برای قهرمانی و کسب سهمیه بجنگند به یک سرمربی باتجربه نیاز دارد. یک سرمربی که به خوبی فوتبال ایران را بشناسد و بدون تعارف با شاگردانش، با استقلال کامل مهره های تیم را بچیند.

شاید گزینه خارجی را بعضی ها برای تراکتور تجویز کنند اما حضور ناموفق توشاک و ساغلام در این چند وقت اخیر نشان داد که برای حضوری موفق در تیمی چون تراکتور، سرمربیان خارجی به فرصتی زیاد نیاز دارند. فرصت یاد شده در مقطع فعلی وجود ندارد و بهترین کاری که می توان در این شرایط انجام داد استخدام سرمربی است که شناخت کافی از فوتبال ایران را دارد و می داند در شرایط حساس چگونه رفتار کند.

انتهای پیام/