کلاف سردرگم تراکتوری‌ها در حساس‎ترین مقطع فصل
کلاف سردرگم تراکتوری‌ها در حساس‎ترین مقطع فصل
باشگاه تراکتورسازی در زمستان پیش رو برنامه های بسیاری دارد که باید دید کدام یک از آنها اجرایی می شود؟

به گزارش عصرتبریز، پس از شکست خانگی مقابل فولاد و پایان تلخ نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، محمد تقوی، سرمربی موقت تیم تراکتورسازی تبریز با انتقادات بسیاری مواجه شد. هواداران تراکتورسازی که به شدت از تصمیمات سرمربی تیم شان در بازی با فولاد ناراضی بودند، خواستار حضور یک سرمربی باتجربه در تیم شان هستند. در همین راستا از روز گذشته شایعات بسیاری در مورد پایان کار تقوی به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازی مطرح شده است. این در حالی است که بنا بر اعلام علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، تقوی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه ارائه کرده است.

مدیرعامل تراکتورسازی در حالی به دریافت لیست بازیکنان مورد نظر تیم از محمد تقوی اشاره کرده که بسیاری از منابع آگاه و نزدیک به باشگاه خبر می دهند که مالک تراکتورسازی تصمیم به استخدام سرمربی جدید گرفته است. از یک مربی ایرانی باتجربه به عنوان گزینه مورد نظر زنوزی یاد می شود. در این میان البته برخی ها هم معتقدند که زنوزی هنوز در پی مربی خارجی است که البته با توجه به ناکامی دو مربی خارجی قبلی تیم تراکتورسازی، عملی شدن این پروژه اندکی غیرممکن به نظر می رسد.

در حالی که باشگاه تراکتورسازی با توجه به شرایط تیم در نیم فصل اول به شدت باید در نقل و انتقالات زمستانی فعال باشد، به نظر می رسد که موضوع انتخاب سرمربی، همچون کلافی سردگرم، زمستان نقل و انتقالاتی تراکتوری ها تحت الشعاع قرار داده است. در این شرایط به نظر می رسد که با اتخاذ تصمیم نهایی در مورد سرمربی تیم در نیم فصل دوم، تراکتوری ها می توانند عملکرد بهتر و همراه با تمرکز بیشتری را در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشند.

انتهای پیام/س