عده‎ای با هدف تخریب، قسمتی از سخنرانی‎ام را منتشر کرده‌اند
عده‎ای با هدف تخریب، قسمتی از سخنرانی‎ام را منتشر کرده‌اند
نماینده مردم شبستر در مجلس در واکنش به ویدئویی که در آن اظهار کرده «هر کسی رای ندهد و بعد گلایه کند خودم خفه‌اش می‌کنم»، گفت: این فیلم متعلق به انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت سال ۹۶ است.

به گزارش عصرتبریز، معصومه آقاپور در واکنش به ویدئویی که در آن می‎گوید «هر کسی رای ندهد، حق ندارد حرف بزند و اگر گلایه و حرفی زد با دستان خودم خفه‌اش می‌کنم»، اظهارداشت: این فیلم متعلق به زمان انتخابات اردیبهشت سال ۹۶ است که عده‎ای با هدف تخریب بنده و برش قسمتی از سخنرانی‎ام، آن را منتشر کرده‌اند.

وی افزود: هدف من از این سخنرانی دعوت مردم شهرستان شبستر به مشارکت حداکثری در انتخابات بوده است نه رای دادن به فردی خاص؛ چراکه بزرگترین پشتوانه نظام، مردم هستند و ما باید این مشارکت را هر روز افزایش بدهیم تا تیری باشد به چشم و قلب دشمنان این مرز و بوم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه تصریح کرد: اگر آمارها را مطالعه کنید، شهرستان شبستر تا آن زمان، ۷۵ هزار رای را به خودش ندیده بود که با تلاش‎هایی که در جهت ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات انجام دادیم، با مشارکت کم سابقه ۹۲ درصدی روبرو شدیم.

آقاپور خاطرنشان کرد: به نظر من کسانی در روزهای اخیر بصورت هدف‎دار شروع به تخریب مسئولین، خصوصا نمایندگان مردم در مجلس کرده‎اند، داعش داخلی نظام هستند. هدفشان این است که مردم را نسبت به مسئولین نظام دلسرد و ناامید کرده و نفاق و تفرقه ایجاد کنند. هر کسی که این کار را انجام می‎دهد هم دشمن ملت ایران و هم دشمن نظام جمهوری اسلامی است.

وی در خاتمه تاکید کرد: در این برهه‎ی حساس وظیفه همه ما، تزریق امید به مردم و کاهش فاصله بین مسئولین و مردم و ایجاد وحدت در جامعه است.