وزیر ارتباطات به موضوع تعرفه‎های اینترنتی ورود کند
وزیر ارتباطات به موضوع تعرفه‎های اینترنتی ورود کند
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه ارتباطات و فضای مجازی در کمیسیون صنایع و معادن پیگیر مسئله افزایش قیمت تعرفه های اینترنتی است.

به گزارش عصرتبریز، رضا علیزاده در خصوص افزایش تعرفه های اینترنتی و نحوه رسیدگی مجلس به این موضوع گفت: علیرغم اینکه وزیر ارتباطات عملکرد خوبی دارد ولی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از حوزه مدیریت وزیر ارتباطات تبعیت نمی کنند و گاها خودسرانه تصمیماتی می گیرند که مشتریان را به مشکل می اندازند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی انتظار ما از آقای آذری جهرمی این است بیشتر به این موضوع ورود کند، افزود: جلساتی برای حل این مشکل در کمیسیون صنایع و معادن تشکیل و طی روزهای آینده از وزیر ارتباطات گزارشی در این زمینه دریافت می شود.

نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دو اپراتور، شرکت خصوصی هستند که در جهت منفعت طلبی مسیر خود را طی می کنند که اگر مانع این کار نشویم مطمئنا در حق مردم اجحاف می شود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس بیان کرد: کارگروه ارتباطات و فضای مجازی در کمیسیون صنایع پیگیر این مسئله است و در برنامه های خود داریم که هم وزیر ارتباطات و هم این ۲ اپراتور، گزارشی از نحوه عملکرد خود و دلایل افزایش تعرفه های اینترنتی را ارائه دهند تا بتوانیم این مشکل را مهار کنیم.

انتهای پیام/