واکنش فروزان به جذب اخباری
واکنش فروزان به جذب اخباری
تراکتورسازی سرانجام دروازه بان سابق خود را جذب کرد و اینک باید دید که سرنوشت دروازه بان شماره یک فعلی این تیم چه خواهد شد؟

به گزارش عصرتبریز، محسن فروزان به عنوان اولین بازیکن تیم تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر با این تیم قرارداد بست. او که سابقه حضور در فوتبال تبریز را پیش از این داشت، برای دومین مقطع لباس تراکتورسازی را این فصل به تن کرده و تمامی پست های مربوط به تیم استقلال را از اینستاگرام خود پاک کرد! عملکرد فروزان در نیم فصل اول به گونه ای بود که تراکتورسازان نیاز به جذب یک دروازه بان دیگر را به شدت احساس می کردند. فروزان با وجود عملکرد قابل قبول در بسیاری از بازی های تراکتور در نیم فصل اول، اشتباهات بدی نیز داشت. نبود رقیب جدی یکی از دلایلی بود که منتقدان فروزان با اشاره به آن از جذب یک دروازه بان هم سطح فروزان به عنوان کلید حل مشکل تراکتورسازی در این زمینه یاد می کردند.

محمدرضا اخباری، دروازه بان سابق تراکتورسازی که دوران درخشانی در تبریز داشت به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های این تیم مطرح بود. او از تابستان فصل جاری و پس از فسخ قرارداد با سایپا همواره یکی از گزینه های خرید تراکتورسازی به شمار می رود. این اتفاق سرانجام روز گذشته رخ داد و پیتر چک تی تی ها دوباره به فوتبال آذربایجان بازگشت. او با قراردادی چهار ساله که مبلغی هم در آن درج نشده تراکتوری شد تا نشان دهد که قصد دارد حالا حالاها در این تیم حضور داشته باشد.

اینک حضور همزمان فروزان و اخباری در تراکتورسازی یک چالش جدی برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به شمار می رود. همه منتظر واکنش فروزان به این موضوع هستند. دروازه بان شماره یک تراکتور در نیم فصل اول اما هنوز هیچ واکنشی به جذب اخباری نشان نداده است.

فروزان که در برخی از صفحات مجازی مربوط به تراکتورسازی به شدت تحت فشار قرار داشته و دارد، در آخرین روزهای تابستان سال جاری و در واکنش به شایعه جذب اخباری در آن مقطع در اینستاگرام خود نوشته بود: «برخی از پیج های اینستاگرامی بازیچه دست چند دلال هستند، آن ها می خواهند دروازه بان مدنظرشان را به تراکتورسازی بیاورند و پول بگیرند، شما چرا بازیچه آن ها می شوید؟ با کمال احترام از شما خواهش می کنم برترین دروازه بانان ایران را به تراکتورسازی بیاورید و ببینید باز هم من نفر اول خواهم شد چون پشتم به شما گرم است، چون به خودم ایمان دارم. اما از شما خواهش می کنم بازیچه دست کسانی که به واسطه خراب شدن وضع اقتصادی به دنبال به دست آوردن پول از راه های دیگر هستند و به هیچ تیمی رحم نمی کنند نشوید.»

اینک حضور اخباری یک تهدید بزرگ برای فروزان به شمار می رود و باید دید که این موضوع در نهایت به کجا خواهد انجامید؟

انتهای پیام/