بعد از ۲ سال زلزله‌زدگان آذربایجانی همچنان بدون خانه!
بعد از ۲ سال زلزله‌زدگان آذربایجانی همچنان بدون خانه!

عصر تبریز: دبیر علمی کنگره حوادث و بلایا بسیج جامعه پزشکی گفت: منابع زیادی از بودجه کشور به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص داده شد اما به‌دلیل عدم نظارت و سوءاستفاده‌های صورت گرفته زلزله‌زدگان همچنان بی‌خانه مانده‌اند. حمیدرضا خانکه در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: معمولا پس از اینکه حوادثی اتفاق می‌افتد گروه‌های مختلف […]

عصر تبریز: دبیر علمی کنگره حوادث و بلایا بسیج جامعه پزشکی گفت: منابع زیادی از بودجه کشور به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص داده شد اما به‌دلیل عدم نظارت و سوءاستفاده‌های صورت گرفته زلزله‌زدگان همچنان بی‌خانه مانده‌اند.

حمیدرضا خانکه در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: معمولا پس از اینکه حوادثی اتفاق می‌افتد گروه‌های مختلف جمعیتی و مدیران منطقه به‌سوی شناسایی و تامین نیازهای مردم حرکت می‌کنند تا آنها را به زندگی عادی و طبیعی خود بازگردانند. در کشور ما نیز خوشبختانه این حس همکاری وجود دارد و اگر حادثه‌ای رخ دهد، مسئولین می‌شتابند تا بتوانند دردهای مردم را تسکین دهند.

وی پیرامون زلزله آذربایجان گفت: اکنون بیش از دو سال است که از زلزله آذربایجان می‌گذرد و در آخرین بازدیدی که من از مناطق زلزله‌زده داشتم شرایط حاکی از این بود که بودجه‌ اختصاص یافته از هزینه دولت و بیت‌المال جهت بازسازی خسارت‌های وارده، رضایت مردم را حاصل نکرده است. متاسفانه نیازهای مردم همچنان برآورده نشده باقی مانده و استانداردهای لازم رعایت نشده است.