به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی یک ماه بعد از انتصاب خود به سمت استانداری آذربایجانشرقی، در نشستی با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
وی در این جلسه با بیان اینکه فلسفه دیدارهای مردمی مسئولان، آگاهی از مشکلات مردم است، گفت: بیشتر مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی و اشتغال است که همه این مشکلات به دستگاههای ذیربط انعکاس مییابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، شهردار تبریز و مدیران و نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، آب منطقهای و بانک ملی نیز استاندار آذربایجان شرقی را در رسیدگی به مشکلات مردم همراهی کردند.
در این جلسه ۳۰ نفر از شهروندان استان که از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ثبتنام کرده بودند توانستند مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند.
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم میتوانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.