لیکنز پای در رکاب تونی گذاشت (عکس)
لیکنز پای در رکاب تونی گذاشت (عکس)
سرمربی بلژیکی تراکتورسازی یک پوئن مثبت نسبت به همتایان قبلی خود دارد.

به گزارش عصرتبریز، جورج لیکنز، سرمربی جدید تراکتورسازی بامداد امروز وارد تبریز شد. او در بدو ورود با استقبال کم نظیر هواداران تراکتورسازی مواجه شد. این یک اتفاق بسیار مثبت برای هر سرمربی جدیدی به شمار می رود که از آن می توان به عنوان یک دلگرمی بزرگ یاد کرد. به این ترتیب، لیکنز دریافت که پا در چه باشگاه بزرگی می گذارد و چه ارتشی را پشت سرش دارد. او در مواجهه با هواداران تراکتورسازی، متفاوت تر از چند سرمربی قبلی تراکتور نشان داد. این موضوع نشان داد که لیکنز قصد دارد پا در رکاب تونی محبوب تراکتوری ها بگذارد.

لیکنز پای در رکاب تونی گذاشت

تونی الیورا را همه به عنوان محبوب ترین سرمربی خارجی تراکتورسازی می شناسند. او در کنار مباحث فنی، یک هوادار واقعی یا بهتر است بگویم، یک دوست پرشور برای تی تی ها بود. تی تی هایی که هیجان در جمع شان حرف اول را می زند. نتیجه هم قابل پیش بینی است، هر چه قدر هیجان بیشتری داشته باشی و خون گرم تر باشی، محبوب تر خواهی شد.

لیکنز، بامداد روز دوشنبه برخلاف مربیان قبلی تراکتور همچون توشاک، ساغلام و تقوی با هیجان بیشتری در جمع هواداران حضور یافت. خیلی زود شال تراکتور را به دست گرفت و به جمع پرشورها رفت. صحنه جالب ویدئوی حرکات موزون او که به نوعی همراهی با شعارهای هواداران تراکتورسازی بود، فضای مجازی را تحت الشعاع قرار داده است. به این ترتیب باید لیکنز را از این لحاظ، یک بر صفر از همکاران قبلی اش در تراکتورسازی جلوتر بدانیم. بی شک کار در فضای فوتبال آذربایجان یک سری قوانین نانوشته دارد که در صورت رعایت آنها می توان روزهای بهتری داشت. این اصل به نظر می رسد که مورد توجه سرمربی بلژیک تراکتوری ها قرار دارد. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه، روابط لیکنز و پرشورها در چه مسیری پیش خواهد رفت؟