موسوی: بازی در یادگار امام برایم هیجان انگیز است
موسوی: بازی در یادگار امام برایم هیجان انگیز است
مدافع جدید تیم تراکتورسازی می‌گوید بازی در یادگار امام و جو بسیار زیبای آن برایش هیجان انگیز است.

به گزارش عصرتبریز، سید احمد موسوی، مدافع راست تیم ماشین سازی در نیم فصل اول در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی پیوست. او اینک در اردوی تراکتورسازی در کیش حضور دارد. با مدافع تازه وارد تراکتوری‌ها در مورد وضعیت خود و تیم جدیدش صحبت کردیم:

آمدن آقای لیکنز را به فال نیک می‌گیرم

آقای لیکنز یک مربی صاحب سبک و با تجربه هستند. ایشان رزومه قابل توجهی دارند و کار کردن زیر نظر چنین سرمربی می تواند برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود. حضور ایشان در تراکتورسازی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که با هدایت این مربی بتوانیم به بهترین نتایج تاریخ تراکتورسازی دست پیدا کنیم. در تمرینات تاکتیکی آقای لیکنز برایمان طراحی می کنند می توانیم اصول حرفه ای را به خوبی ببینیم. من به شخصه به روزهای خوب بسیار امیدوارم و از همه هواداران عزیز می خواهم که برایمان دعا کنند.

دو بار بدنسازی کردم و الان بمب انرژی‌ام

پیش از اینکه به تراکتورسازی ملحق شوم همراه با تیم ماشین سازی در حال گذراندن دوران بدنسازی بودم. پس از پایان دوران بدنسازی در ماشین سازی به تراکتورسازی پیوستم که در آغاز مرحله بدنسازی قرار داشت. به این ترتیب یک بار دیگر هم با تیم جدیدم بدنسازی کردم و اینک بمب انرژی ام! کاملا آماده حضور در میدان هستم و برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنم.

بازی در یادگار امام برایم هیجان انگیز است

همان گونه که گفتم برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنم. بازی در یادگار امام و جو بسیار زیبای آن برایم هیجان انگیز است. با این انگیزه که بتوانم جزئی از ۱۱ نفر اصلی تیم در نیم فصل دوم باشم تمرین می کنم. می خواهم به یک بازیکن مفید برای تراکتورسازی تبدیل شوم. پیش از حضور در تراکتور به واسطه بازی در تیم های شهر تبریز از جو فوتبال آذربایجان به خوبی شناخت دارم و این انگیزه ام برای درخشش در تراکتورسازی را صد برابر کرده است.

تیم ملی پتانسیل قهرمانی را دارد

تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا عملکرد بسیار دلپذیری داشته است. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و برای کسب این عنوان چیزی کم ندارد. کادر فنی تیم ملی یکی از بزرگترین و باتجربه ترین کادر فنی های حاضر در مسابقات هستند. تک تک بازیکنان تیم نیز نفراتی هستند که می توانند در حساس ترین شرایط بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذارند.