دشمن برای تغییر در اصول بنیادین انقلاب تلاش و برنامه‌ریزی دارد
دشمن برای تغییر در اصول بنیادین انقلاب تلاش و برنامه‌ریزی دارد
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه فتنه جدید پایه‌های انقلاب را هدف قرار داده است، گفت: دشمن برای تغییر در اصول بنیادین انقلاب تلاش و برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش عصرتبریز، مرتضی صفری در مراسم افتتاح رادیو «صدای حوزه» در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه تبریز اظهار داشت: انقلاب اسلامی در فضایی به پیروزی رسید که هیچ حکومتی بدون اینکه زیر سلطه قدرت‌های شرق و غرب باشد، امکان حیات سیاسی و اقتصادی برایش وجود نداشت.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند، گفت: در فضای مجازی هجمه‌های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم در راستای ساقط کردن نظام به کار گرفته‌اند و جنگ روانی شدیدی در جریان است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبرین از هیچ تلاشی برای ساقط کردن انقلاب فروگذار نکردند. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، ماهیت و محتوای دین و معنویت در هیچ انقلابی وجود نداشت.

صفری با اشاره به توطئه‌های مختلف در راستای براندازی نظام از سوی مستکبرین، خاطرنشان کرد: شکل گیری تفکرات و گروهک‌های مختلف، حذف فیزیکی و ترور شخصیت‌ها، حمایت از بحث‌های قومیتی و قبیله‌ای در سرتاسر کشور، تحمیل کردن جنگ با پشتیبانی بیش از ۴۰ کشور، تهاجم و شبیخون فرهنگی، تحریم‌های مختلف، نفوذ از طرق مختلف و جنگ روانی از جمله توطئه‌های دشمن برای ساقط کردن انقلاب بوده است.

وی با اشاره به حماسه‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: برای اولین بار در تاریخ ایران، اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشورمان به اشغال دشمن درآید. گنج‌های جنگ در سینما، هنر و حوزه علمیه و دیگر بخش‌ها مورد توجه و استخراج قرار نگرفته است که باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه دشمن برای تغییر اصول و هویت انقلاب اسلامی تلاش می‌کند، افزود: برای دشمن فرقی ندارد صورت انقلاب چگونه است و یا چه کسی در رأس این نظام مقدس قرار دارد، دشمن با سیرت انقلاب مشکل دارد و به شدت برای تغییر دادن این سیرت تلاش می‌کند.

صفری خاطرنشان کرد: در فضای فتنه‌ گونه ویژه‌ای به سر می‌بریم و دشمن از طریق نفوذ مراکز مختلف را هدف گرفته است، چه بسا نفوذ در مجلس، حوزه علمیه یا از طریق پنج واسطه صورت بگیرد که باید بیشتر مواظب باشیم.

وی، ایران را مستقل‌ترین کشور جهان نامید و گفت: معتقدم جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد بدون اتکا به آمریکا هم می‌توان سرپا ایستاد و از این بابت مستقل‌ترین کشور دنیاست چرا که حتی آمریکا هم بر پایه کارتل‌های بزرگ صهیونیستی اداره می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی بیان داشت: هر کجا در این مملکت تفکر انقلابی حاکم بوده است، پیروز و موفق بودیم و هر زمان نگاه لیبرالیستی وجود داشته، چشممان به این و آن و دست دیگران بوده و توفیقی حاصل نشده است.

صفری با بیان اینکه دشمن در حال القای این است که کنار آمدن با کدخدا تنها راه حل مشکلات است، گفت: سیاه‌نمایی و جنگ روانی شدیدی در فضای مجازی با هدف تضعیف نظام وجود دارد و روشنگری ولو برای یک نفر در این زمان بسیار حیاتی و راهبردی است. وضع معیشتی مردم، وضع اقتصادی کشور و ناکارآمدی نظام کلیدواژه‌هایی‌ست که در فضای مجازی زیاد تکرار می‌شود و نشان دهنده تلاش دشمن برای فرسایش نظام است.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه فتنه جدید پایه‌های انقلاب را هدف قرار داده است، گفت: فتنه‌های قبلی برای خواص، نخبگان و قشرهای خاصی از جامعه بود ولی فتنه‌ی جدید جایی را می‌زند که پایه و ستون انقلاب روی آن بنا شده که همان قشر مستضعف جامعه را شامل می‌شود و این موضوع بسیار خطرناک است و باید مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.