نامه مهمی به اسکاتلند؛ برسد به دست لی اروین
نامه مهمی به اسکاتلند؛ برسد به دست لی اروین
مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی بعد از مدت ها آفتابی شد و این موضوع یک ابهام بزرگ را به وجود آورد.

به گزارش عصرتبریز، لی اروین که در آخرین روزهای نقل و انتقالات ابتدای فصل به تراکتورسازی پیوست، نخستین بار در هفته پنجم به‌عنوان بازیکن جانشین برابر سپاهان به میدان رفت و بعد از آن در دو مسابقه حضور تعویضی در زمین داشت و در سه دیدار هم از ابتدا بازی کرد. این مهاجم ۲۴ ساله اسکاتلندی که در ۶ مسابقه برای تراکتورسازی ۴ گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت، آخرین بار در هفته دوازدهم برابر ذوب‌آهن به میدان رفت که در حضور تعویضی خود توانست هت‌تریک کند و تبدیل به ستاره تراکتور شود ولی او بعد از آن و با تعطیلی لیگ برتر از ایران رفت و دیگر به تبریز بازنگشت.

لی اروین که با وجود تلاش زیاد مسؤولان باشگاه تراکتورسازی و حتی تهدید به شکایت از او به فیفا، به ایران نیامد و به همکاری‌اش با این تیم ادامه نداد، اکنون بعد از مدت‌ها آفتابی شده و پیامی به هواداران تراکتور داده تا وضعیت‌اش مبهم نماند.

این مهاجم اسکاتلندی در جدیدترین پیام خود عنوان کرده است:

«از پیام‌ها و حمایت‌های شما تشکر می‌کنم؛ این هفته وضعیتم را با همه شما در جریان می‌گذارم.»

پس از ماه ها پیگیری، اروین به صورت غیر رسمی و از طریق اینستاگرام، پیام کوتاه فوق را در مورد وضعیت مبهم خود منتشر کرده است. این در حالی است که رفتار او به هیچ عنوان در شان یک بازیکن حرفه ای و باشگاه بزرگی چون تراکتورسازی نیست. باشگاه تراکتورسازی به عنوان یکی از بزرگترین و پرهوادارترین تیم های فوتبال ایران و آسیا فرصت بسیاری علی رغم بی انضباطی غیرقابل توجیه، به اروین داد اما این بازیکن هیچ واکنشی در این مورد نداشت.

اروین

برسد به دست لی اروین

حال پس از چند ماه، اروین در پستی اینستاگرامی در مورد وضعیت خود صحبت کرده است. البته این صحبت ها نیز کاملا مبهم بوده و هیچ پاسخ مشخصی در آن دیده نمی شود. این در حالی است که باشگاه تراکتورسازی به حدی بزرگ، متمول و دارای شان و منزلت است که منتظر بازیکنی چون اروین که مدت ها بدون توجیه اقدام به ترک ایران کرده و نسبت به پیام ها و تهدیدهای باشگاه بی تفاوت بوده است، نباشد.

اروین به عنوان یک بازیکن حرفه ای تحت قرارداد باشگاه تراکتورسازی در حدی بی انضباطی کرده که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. عدم شکایت باشگاه تراکتورسازی از این بازیکن تا این لحظه خود یک ابهام بزرگ است که شاید اروین را صاحب این تفکر کرده که همواره به او نیاز است و هر موقع که دلش بخواهد می تواند بیاید و هر موقع هم که دلش خواست همانند دورانی که در آن هستیم، بی هیچ خبر و اطلاعی برود، آن هم در کوران مسابقات و بدون اطلاع باشگاه!

بدون شک عدم توجیه کامل اروین از باشگاهی که در آن توپ زده و با آن قرارداد دارد، می تواند عاملی مهم در اتفاق یاد شده باشد. لطف بزرگ باشگاه تراکتورسازی یعنی عدم شکایت این باشگاه از اروین بعد از گذشت این همه مدت، را اگر کنار گذاشته و به آن و چرایی اش نپردازیم، رفتار و اتفاق یاد شده به حدی غیر حرفه ای و غیر قابل توجیه است که این نامه سرگشاده را به مقصد اسکاتلند فرستاده و از اروین بخواهیم آن را بخواند! البته اگر نیاز به ترجمه باشد هم ما در خدمتیم و بی هیچ هزینه ای حاضریم آن را انجام دهیم.