دبیری: هر اقدامی علیه تراکتور و ماشین را محکوم می کنم
دبیری: هر اقدامی علیه تراکتور و ماشین را محکوم می کنم
عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت که زنوزی در فوتبال سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش عصرتبریز، طی روزهای اخیر شاهد انتشار مطالبی بودیم که باعث به صدور بیانیه ای از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی شد. این بیانیه که در مورد اخبار منتشر شده راجع به غیر قانونی بودن حضور ایوب بهتاج در باشگاه تراکتورسازی بود، واکنش شدید محمدرضا زنوزی را به دنبال داشت. در این بیانیه مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که در صورت تداوم این روند که در جهت تضعیف باشگاه تراکتورسازی است، نام افرادی را به زبان خواهد آورد که نقش اصلی را در ایجاد حاشیه برای تراکتورسازی دارند.

ارتباط وب سایت مورد نظر با شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز و عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باعث شد تا برخی گمانه زنی در مورد شهرام دبیری نیز به وجود بیاید. دبیری در گفت‎وگو با خبرنگار عصر اما این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرد که هیچ نقشی در انتشار چنین شایعاتی نداشته و همواره حامی باشگاه تراکتورسازی است. در ادامه این گفت و گو را بخوانید:

زنوزی در فوتبال سنگ تمام گذاشته است

از تراکتورسازی و آقای زنوزی حمایت کرده و هر حرکتی بر علیه تراکتورسازی را محکوم می نمایم. آقای زنوزی به عنوان بخش خصوصی در فوتبال استان سنگ تمام گذاشته و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را تحت حمایت خود قرار داده است و شخصا از فعالیت‌های ایشان حمایت نموده و قدردان تلاش وی هستم.

انتظار همه، حمایت همه جانبه از تراکتورسازی است

انتظار جامعه ورزش استان امروز حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی است و هر حرکتی که موجب تضعیف تیم تراکتورسازی گردد و در روند رو به رشد این تیم وقفه‌ای ایجاد کند، محکوم کرده و به شدت مخالفت خود را با تعضیف تراکتورسازی اعلام می نمایم.

رسانه ها از شایعه سازی پرهیز کنند

از رسانه های و ارباب جراید هم می خواهم که از درج مطالب حاشیه‌دار در مورد تیم تراکتورسازی پرهیز کرده و با اتحاد و همدلی کمک نمایند تا تراکتورسازی به سمت قهرمانی لیگ برتر گام نهاده و انشاالله در پایان لیگ برتر جشن قهرمانی این تیم را برگزار نمایم.

بهتاج مدیر قوی ورزشی است

بنده از ایشان شناخت کاملی دارم و بهتاج مدیر قوی ورزشی بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت وی در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش استان و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.

هر اقدامی علیه تراکتور و ماشین را محکوم می کنم

باشگاه دبیری تبریز در سال های گذشته از تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد و ماشین سازی در حد وسع خود کمک و حمایت کرده و امروز نیز برای موفقیت تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در فوتبال کشور حمایت همه جانبه خود را اعلام کرده و هر حرکتی را علیه این ۲ تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال تبریز محکوم می‌نماییم.