تعداد و محل کار کارکنان شهرداری تبریز مشخص نیست
تعداد و محل کار کارکنان شهرداری تبریز مشخص نیست
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اشکالات موجود در بررسی بودجه گفت: اشکال مهم این است که مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری اطلاعات کافی در اختیار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز قرار نمی دهند.

به گزارش عصرتبریز، محمدباقر بهشتی با اشاره به بررسی لایحه بودجه اظهار داشت: شهرداری لایحه را یک روز قبل از زمان مقرر به شورا داده است و همزمان شورا نیز بررسی بودجه را شروع کرده و در چند شکل بررسی شده است.

وی ادامه داد: در زمینه عمران نیز بودجه پیش نهادی شهرداری در کانال‌های مختلف بررسی شده و گروه‌های کارشناسی نیز در مرکز پژوهش‌ها تشکیل شده است که در سه محور حفظ وضعیت فعلی، انجام پروژه‌های جدید و اتمام پروژه‌های گذشته بررسی انجام گرفته و به اتفاق نظر با مناطق و سازمان‌های شهرداری رسیده‌ایم.

بهشتی با اشاره به اشکالات موجود در بررسی بودجه گفت: اشکال مهم این است که مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری اطلاعات کافی در اختیار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز قرار نمی دهند و از شهردار تبریز می‌خواهیم در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: باید تعداد کارکنان شهرداری برای ما مشخص باشد که بر این اساس جمع کارکنان شهرداری حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است.

بهشتی خاطرنشان کرد: محل کار تمام پرسنل شهرداری باید مشخص شود در حالی که شهرداری تهران تمام اطلاعات ۶۵ هزار نیروی کار خود و حقوق دریافت آنان را در سایت قرار داده شهرداری تبریز هم باید این کار را طبق لیست تائید شده انجام دهد.