پزشکیان: اقتصاد کشور وابسته به فعالیت بخش خصوصی است
پزشکیان: اقتصاد کشور وابسته به فعالیت بخش خصوصی است
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: گردش چرخ اقتصادی مملکت وابسته به رونق فعالیت های بخش خصوصی است و اگر چرخ کار آن ها بچرخد چرخه اقتصادی کشور نیز درست و سالم خواهد بود.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی تبریز در حضور نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری، اظهار کرد: اگر چرخ های فعالان اقتصادی بچرخد، می توانیم بگوییم که مستقل هستیم و اگر آن ها با مشکل مواجه شوند ما نیز دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: گردش چرخ اقتصادی مملکت وابسته به رونق فعالیت های بخش خصوصی است و اگر چرخ کار آن ها بچرخد چرخه اقتصادی کشور نیز درست و سالم خواهد بود.

پزشکیان یادآوری کرد: اگر دولت می خواهد سرپا بایستد باید بستر لازم برای رونق کسب و کار فعالان اقتصادی را فراهم کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات فعالان اقتصادی را باید حل کرد تا آن ها راحت تر، درست تر و با قدرت کار کنند، زیرا آن موقع مملکت سرپا خواهد ایستاد.

پزشکیان ادامه داد: باید ۲۴ ساعت یا یک هفته وقت بگذاریم و هر مشکلی را که در این زمینه وجود دارد، حل کنیم تا فعالان اقتصادی کار خود را انجام دهند و این کار نیاز به عزم جدی دارد.

وی از اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکل فعالان اقتصادی خبر داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد و تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد کشور به توسعه نمی رسد.