پذیرش ۵۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان‎‎‎‎‎‎‎‎شرقی
پذیرش ۵۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان‎‎‎‎‎‎‎‎شرقی
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پذیرش بیش از ۵۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان طی هشت روز اول سال جدید خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، جعفر پاشایی ظهر امروز جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا پایان روز هشتم فروردین بیش از ۵۲ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی پذیرش شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۵۰ کلاس درس برای اسکان نوروزی و مدیریت بحران آماده شده است، گفت: به دنبال بارش‌های اخیر و اعلام هواشناسی، تمهیدات لازم در مواجهه با شرایط خاص جوی در سطح آموزش و پرورش استان اتخاذ شده است و آماده اسکان مسافران در راه مانده هستیم.

پاشایی ابراز داشت: به همت همکاران، محل اسکان دائمی فرهنگیان آغاز به کار کرد و این اسکان برای طول سال هدف گذاری شده است.

وی گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان نوروز ۹۸ تا کنون، بیش از ۶ هزار خانوار در ستادهای اسکان استان پذیرش شده اند که این تعداد شامل ۲۱ هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور میهمانان نوروزی در استان و شهر تبریز با توجه به شرایط جوی، مناسب است و آمارها افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: فعالیت همکاران در ستاد اسکان میهمانان نوروزی فراتر از کار و تلاش عادی بوده و رویکرد مجموعه در اسکان صرفاً جنبه خدمت رسانی در جهت ارائه خدمات رفاهی حداکثری به همکاران است.

  • منبع خبر: مهر