انصاری: از حالا نباید در مورد قهرمانی فکر کنیم
انصاری: از حالا نباید در مورد قهرمانی فکر کنیم
بازیکن تیم تراکتورسازی می‎گوید: اعتقاد دارم که از حالا نباید در مورد قهرمانی فکر کنیم و الان فقط باید یه فکر بازی مقابل سپیدرود باشیم.

به گزارش عصرتبریز، ساسان انصاری زننده تک گل دیدار دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان پس از پایان این دیدار در ابتدا با حمایت از برنامه نود گفت: «قبل از اینکه بخواهم در باره بازی صحبت کنم باید بگویم احساس می کنم جای برنامه نود در فوتبال ایران بسیار خالی است و از مسئولان صدا و سیما می خواهم در تصمیم خودشان تجدید نظر کنند و به خواست اهالی فوتبال احترام بگذارند. این برنامه باعث انگیزه خیلی از فوتبالیست ها شده است و همچنین جلوی خیلی از ناهنجاری های فوتبالی را می گیرد. امیدوارم عادل فردوسی پور عزیز هر چه زودتر با قدرت برگردد و از مدیران صدا و سیما درخواست دارم که به پیشرفت فوتبال کمک کنند.»

وی درخصوص شادی بعد از گل خود هم گفت: «بله می خواستم این موضوع را یاد آوری کنم که این برنامه وقتی ۲۰ سال سابقه دارد جایش را در میان اهالی فوتبال دیگر پیدا کرده است و همه خواستار این هستیم که نود به کارش ادامه دهد.»

وی در خصوص بازی هم اظهار کرد: «خیلی خوشحال هستیم که تماشاگرانمان خوشحال بودند. واقعا سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم که در هر بازی بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. لیاقت هواداران ما بیش از این هاست و ما هم دوست داریم که بازی به بازی پیش برویم و با بردهایمان آن ها را راضی به خانه هایشان بفرستیم.»
وی درباره پست های زیادی که در هر بازی از هافبک راست تا چپ و مهاجم به کار گرفته می شود گفت :«من هر جا که مربیان صلاح بدانند بازی می کنم و برایم فرق چندانی ندارد و دوست دارم برای تیم خودم تا آنجا که می توانم تلاش کنم و می خواهم که مثمر ثمر باشم.»

انصاری درباره اینکه آیا تا به حال به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده است بیان کرد:« بله ما با فولاد در همین ورزشگاه یادگار امام به قهرمانی رسیدیم و واقعا یادش بخیر… و من اعتقاد دارم که از حالا نباید در مورد قهرمانی فکر کنیم و الان فقط باید یه فکر بازی مقابل سپیدرود باشیم.»