فروزان: ما ۱۱ نفره کلین‌شیت می‌کنیم
فروزان: ما ۱۱ نفره کلین‌شیت می‌کنیم
دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز گفت: بسته ماندن دروازه تراکتورسازی تبریز در بازی‌های اخیر به تلاش گروهی برمی‌گردد.

به گزارش عصرتبریز، محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز درباره ثبت ۷ کلین‌شیت پشت سر هم و در کل ۱۴ کلین‌شیت در لیگ هجدهم، گفت: ۷ کلین‌شیت را فقط به حساب من نگذارید. ما ۱۱ نفره کلین‌شیت می‌کنیم. بسته ماندن دروازه تراکتورسازی تبریز در بازی‌های اخیر به تلاش گروهی برمی‌گردد.

وی افزود: از مهاجمان تراکتورسازی بگیرید تا هافبک‌ها و خط دفاع ما خیلی می‌دوند و از همان جلو پرس می‌کنند. این دوندگی و جنگندگی خیلی به ما کمک کرده است.

فروزان در خصوص جورج لیکنز که با حضورش تراکتورسازی را متحول کرده است، بیان کرد: ایشان یک مربی حرفه‌ای است که همیشه به من لطف دارد و می‌گوید تیمی که گل نخورد شخصیت پیدا می‌کند.

دروازه‌بان اول تراکتورسازی تصریح کرد: تلاش همه ما این است که گل نخوریم یا کمتر گل بخوریم، اما مهم‌تر از هر چیز موفقیت تراکتورسازی است. ما در تبریز دنبال موفقیت انفرادی نیستیم بلکه هدف بزرگ‌تری داریم.

وی در ادامه افزود: ما تیم خوبی هستیم که تماشاگران پرشوری هم داریم. با حمایت این هواداران می‌توانیم هر غیرممکنی را ممکن کنیم.

فروزان، هواداران پرشور تراکتورسازی را یکی از عوامل موفقیت‎های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی بی‌نظیر هستند و واقعاً با تشویق و حمایت‌های خود ما را به جلو هل می‌دهند. امیدوارم بتوانیم با کسب جام جواب محبت‌های این عزیزان را بدهیم.