خدمات شهرداری تبریز در کمک‎‎‎‎‎‎رسانی به سیل‎‎‎‎‎‎‎‎‎زدگان شایسته تقدیر است
خدمات شهرداری تبریز در کمک‎‎‎‎‎‎رسانی به سیل‎‎‎‎‎‎‎‎‎زدگان شایسته تقدیر است
فرمانده سپاه عاشورا از خدمات شهرداری تبریز به جهت ایجاد فضای معنوی در شهر همزمان با ایام نوروز و اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین کمک به هموطنان مناطق سیل زده کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش عصرتبریز، ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در سپاه عاشورا با سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفتگو کرده و این روز را به پاسداران سپاه عاشورا تبریک گفت و سپاه پاسداران را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌ها و خدمات مختلف شهرداری تبریز، افزود: در عید نوروز و ایام مناسبتی مختلف سال شاهد فضاسازی های گسترده توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر هستیم و از شهردار تبریز به ویژه به جهت ایجاد فضای معنوی در شهر که با نصب و اکران تصاویر شهدای والامقام بوجود آمد قدردانی می کنم.

سردار خرم با اشاره به اینکه فضاسازی های شهر مشهود است، گفت: مسافران و گردشگرانی نیز که به تبریز سفر کرده بودند از اقدامات شهرداری تبریز در فضاسازی و استقبال از گردشگران تشکر می کردند.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین به اعزام موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز به مناطق سیل زده ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز یکی دیگر از فعالیت های تحسین برانگیز شهرداری تبریز بود که جای تقدیر دارد. همچنین ۳ کاروان از شهرداری تبریز در طول تعطیلات نوروز به کمک هموطنان سیل زده در استان های گلستان، ایلام و لرستان اعزام شد و فعالیت های خوبی انجام داده اند که شایسته تقدیر است.