ماشین‌سازی، دوست تراکتور و دشمن مدعیان!
ماشین‌سازی، دوست تراکتور و دشمن مدعیان!
ماشین سازی با نتایجی که کسب می کند، می تواند تاثیر بسزایی در مشخص شدن قهرمان لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش عصرتبریز، دیدار ماشین سازی و تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که هفته ها پیش از برگزاری این مسابقه در رسانه های مختلف درباره احتمال تبانی نگرانی هایی وجود داشت و پس از اینکه میان دو باشگاه که مالکیت مشترکی دارند برای انجام بازی در ورزشگاه یادگار امام توافق شد، این موضوع دستمایه شبکه های مجازی هم شد.

پس از بازی اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی واکنشی جنجالی به مالکیت مشترک دو باشگاه توسط محمدرضا زنوزی داشت و تاکید کرد، اگر کار زنوزی اشتباه است، مالکیت همزمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش و همینطور حضور پررنگ وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز کاری اشتباه به شمار می رود که سال هاست صورت گرفته.

پس از پایان این ماجراها حالا لیگ هجدهم به هفته های پایانی رسیده و تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رود؛ اما نکته جالب توجه دیدارهای مستقیمی است که شاگردان مهاجری مقابل ۴ تیمی که رقیب تراکتورسازی به شمار می روند، پیش رو دارد.

ماشین سازی در ۶ هفته باقی مانده به ترتیب با تیم های نساجی مازندران (بنیان دیزل)، استقلال تهران (ورزشگاه آزادی)، سایپا (بنیان دیزل)، سپاهان (نقش جهان)، پرسپولیس (ورزشگاه آزادی) و در نهایت پدیده شهر خودرو (بنیان دیزل) مصاف دارد و با نتایجی که کسب می کند، می تواند تاثیر بسزایی در مشخص شدن قهرمان لیگ برتر داشته باشد.