دفترچه‌یادداشت بی‌نظیر
دفترچه‌یادداشت بی‌نظیر

عصر تبریز: رابط کاربری و طراحی اپلیکیشن Paper آن‌قدر جذاب، روان و دوست داشتنی است که خیلی زود به دفترچه یادداشت همیشگی‌تان تبدیل می‌شود. وقتی ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسد کجا یادداشتش می‌کنید؟ یک طرح یا شکل را چطور؟ به طور معمول دفترچه یادداشت بهترین گزینه است، اما در زمانه‌ای که همه چیز دیجیتال شده این […]

عصر تبریز: رابط کاربری و طراحی اپلیکیشن Paper آن‌قدر جذاب، روان و دوست داشتنی است که خیلی زود به دفترچه یادداشت همیشگی‌تان تبدیل می‌شود.

وقتی ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسد کجا یادداشتش می‌کنید؟ یک طرح یا شکل را چطور؟ به طور معمول دفترچه یادداشت بهترین گزینه است، اما در زمانه‌ای که همه چیز دیجیتال شده این کار چندان معقول به نظر نمی‌رسد.

از طرفی راهکار دیجیتالی درست و حسابی هم که جایگزین دفترچه یادداشت شود زیاد نیست، اما اپلیکیشن Paper واقعا از این قاعده مستثناست.

رابط کاربری و طراحی این اپ آن‌قدر جذاب، روان و دوست داشتنی است که خیلی زود به دفترچه یادداشت همیشگی‌تان تبدیل می‌شود و حتی برگه‌های آن را با دوستان‌تان به اشتراک می‌گذارید.

محیط اپ همچون میز کار طراحی شده و به آسانی می‌توان در میان نوشته‌ها و برگه‌هایی که ساخته‌اید حرکت کنید.

برای اضافه کردن یک نوشته یا طرح کافی است علامت مثبت پایین صفحه را فشار دهید تا یک برگه سفید ظاهر شود.

سپس می‌توانید آزادانه هر چه دوست دارید تایپ کنید، عکسی درون متن بگنجانید یا اگر نیاز بود یکی از قلم‌های برنامه را به دست بگیرید و مانند دفتر نقاشیخط و شکل ترسیم کنید.

در پیپر می‌توانید با وارد کردن حساب کاربری فیسبوک یا گوگل لاگین کنید تا هم برگه‌هایتان را به اشتراک بگذارید و هم برگه‌های دوستان‌تان را مشاهده کنید