واگذاری جاده «بستان‌آباد-شیبلی» به پیمانکار جدید
واگذاری جاده «بستان‌آباد-شیبلی» به پیمانکار جدید
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از واگذاری جاده "بستان ‌آباد-شیبلی" به پیمانکار جدید خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از دو سال تعطیلی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، محمد وحدتی‌هلان در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی شهری و روستایی شهرستان بستان آباد، جلسه‌ای با حضور مدیران، معاونان و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان و پیمانکاران پروژه‌ها در محل فرمانداری شهرستان برگزار و پروژه‌ها تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به نیاز به تعبیه جداکننده نیوجرسی در “آزاد راه پیامبر اعظم-بستان آباد”، افزود: طی این جلسه مقرر شد تا مسیر بستان آباد تا روستای هلان جدول‌گذاری و در قسمتی دیگر هم به منظور کاهش تلفات جاده‌ای، نیوجرسی و سرعت‌گیر تعبیه شود.

وی در ادامه از واگذاری پروژه جاده ترانزیت در مسیر پل اوجان به پیمانکار خبر داد و گفت: پس از سه سال پیگیری، این جاده که به دلیل عبور رودخانه و وجود پل اوجان دو بانده و منجر به وقوع تصادفات بسیاری می‌شد به پیمانکار واگذار می‌شود، همچنین مقرر شد تا قسمتی از جاده ترانزیتی (داخل شهر بستان آباد و تیکمه‌داش) آسفالت‌ریزی شود.

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسفالت‌ریزی راه روستای پدری استاد شهریار (خشکناب) بیان کرد: مقرر شد تا راه‌های “تیکمه‌داش-آزاد راه پیامبر اعظم” و “تیکمه‌داش-شربیان”، باشکند، خشکناب، “بستان آباد-بینه‌کهل-علی‌جان-باشسیز” نیز آسفالت‌ریزی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد تا سایر پروژه‌های راه شهرستان بستان آباد هم در سال جاری و سال آینده در اولویت کاری قرار گیرند.