اقدام ترامپ علیه سپاه وحدت ملی در ایران را تقویت کرد
اقدام ترامپ علیه سپاه وحدت ملی در ایران را تقویت کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، اقدام ترامپ علیه سپاه را موجب تقویت وحدت ملی بین گروه‌های مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دانست.

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم اکبر زوارجنتی در مسجد دانشگاه تبریز با محکوم کردن اقدام خصمانه ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پاسداری که از دنیا و خانواده خود می‌گذرد و در سوریه یا عراق به دفاع از مظلومین فارغ از هر مذهبی می‌پردازد، نمی‌تواند تروریست باشد و این را مردم دنیا و حتی آمریکا و اروپایی‌ها هم می‌دانند.

شیرازی با بیان اینکه تروریست کسانی هستند که قدرت نظامی خود را علیه آرمان و اعتقادات بشر نشانه گرفته و برای هیچ انسانی حقی قائل نیستند، افزود: از انسان احمقی مثل ترامپ، اوباما و نتانیاهو توقع نمی‌رود که این مسائل را بفهمد، کودک ۳ ساله ایرانی بیشتر از آنها بصیرت دارد.

وی با اشاره به انواع توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها طرح‌های مختلفی در منطقه علیه ایران اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی به اجرا گذاشتند اما با اراده الهی به نفع امت اسلامی تمام شد، جنگ ۸ ساله علیه ایران تحمیل کردند اما آن جنگ به دانشگاه تربیت جوانان ایرانی تبدیل شد و ملت ایران آن را به فرصت تبدیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به خوبی فهمیده اند تا جمهوری اسلامی ثبات دارد اسلام هم حیات دارد اما بدانند هر اندازه که اسلام تداوم دارد، جمهوری اسلامی هم شکست نمی‌خورد.

وی با اشاره به هزینه های گزاف استکبار در سوریه خاطر نشان کرد: دشمنان با کلی هزینه به سوریه حمله کردند و تا عربستان سعودی را به عنوان الگوی جهانی اسلام معرفی کنند اما به دنبال طرح بسیج جهانی، مقاومت در منطقه شکل گرفت و حزب الله لبنان به قدرت منطقه تبدیل شد.

شیرازی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم اذعان می‌کنند پیروز جنگ منطقه ایران بود، افزود: آمریکا می‌داند سپاه سهم بزرگی در پیروزی‌های منطقه دارد وبر همین اساس سپاه را تروریست نامیده، اما این اقدام وحدت ملی بین گروه‌های مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب را در داخل کشور تقویت کرد.

شیرازی با تاکید بر اینکه آرمان عاشورایی در این کشور اسلامی خاموش شدنی نیست، ادامه داد: نتیجه اقدامات آمریکا و جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی، شهیدان مدافع حرمی چون زوار، بیضایی، جوانی، عدالت اکبری و… است، در کنار ایشان بسیاری از جوانان پیش ما آمدند و التماس کردند به سوریه بروند.

وی با بیان اینکه تهدید سپاه بی تأثیر است، گفت: عده‌ای در داخل می‌گفتند ما چرا باید در سوریه بجنگیم و آمریکا را پیروز میدان می‌دانستند اما امروز می‌بینند که دشمن به چه روزی افتاده است، دشمنان بدانند تهدید سپاه بی تأثیر است و همه مردم ایران سپاهی هستند، دشمنان دیدند که بعد از آن اقدام بی خردانه و غیرقانونی، همه ارتشی‌ها، نمایندگان مجلس و اقشار مختلف، لباس سپاهی به تن کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه اراده ملت ایران با تهدیدها قوی و محکم می‌شود، اذعان داشت: شهیدان زنده اند و امروز حیات شهدای ایرانی را در سوریه و عراق می‌بینیم و به برکت خون همین شهداست که آمریکا و رژیم صهیونیستی و اروپا از ملت ایران هراس دارند.

شیرازی ابراز امیدواری کرد: با لطف الهی از جنگ اقصادی هم سربلند بیرون می آییم و یقین بدانید ملت ایران در استقلال اقتصادی الگوی جهان خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به ویژگی شهید مدافع حرم تبریزی گفت: شهید زوار جنتی یک امتیاز ویژه نسبت سایر شهدا دارد و آن هم شهادت به دست شقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها بود.