دگرگون شده ترین تراکتور لیکنز مقابل پرسپولیس
دگرگون شده ترین تراکتور لیکنز مقابل پرسپولیس
دگرگون شده ترین تراکتور لیکنز مقابل پرسپولیس را شاهد خواهیم بود.

به گزارش عصرتبریز، تراکتورسازی در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که چند بازیکن از ترکیب اصلی خود را در اختیار ندارد. این در حالی است که از زمان حضور جورج لیکنز در تراکتورسازی، شاهد کمترین تغییرات در ترکیب اصلی تیم بوده ایم؛ مگر در شرایطی مشابه شرایط فعلی که چند بازیکن تیم به دلایل مختلف از حضور در ترکیب باز مانده اند.

آنتونی استوکس – ساسان انصاری

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی یکی از غایبان بازی فردای تراکتور مقابل پرسپولیس است.با اعلام قطعی جورج لیکنز، آنتونی استوکس به علت مصدومیت غایب قطعی تراکتور برابر پرسپولیس خواهد بود و برای بازگشت به میادین حدود یک هفته فرصت احتیاج دارد. آنتونی استوکس در دقیقه ۱۰ بازی با ذوب آهن دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد و بعد از این مسابقه مورد معاینه پزشکان قرار گرفته و مصدومیتش تایید شد. در غیاب استوکس، ساسان انصاری انتخاب قطعی لیکنز برای خط حمله خواهد بود.

مسعود شجاعی – چند انتخاب مختلف

دریافت کارت زرد در مقابل ذوب آهن باعث شد تا شجاعی ۷ کارته شده و برای دومین بار در لیگ هجدهم محروم شود. شجاعی این فصل در اکثر بازی های تیم تراکتور حضور داشته و مهره ای مهم برای تی تی ها به حساب می آید و حالا خلا او در ترکیب اصلی می تواند بر مشکلات تبریزی ها اضافه کند. البته شماره ۷ تراکتور در بازی های اخیر نتوانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد ولی با این حال نمی توان از نقش تعیین کننده این بازیکن در پیروزی تراکتور بر تیم های پر قدرت لیگ به سادگی گذر کرد.

برای پر کردن جای خالی شجاعی، سرمربی تراکتوری ها چند انتخاب مختلف پیش رو دارد. با توجه به اینکه انصاری باید جای خالی استوکس را پر کند، این انتخاب منتفی است و سرمربی بلژیکی باید سراغ انتخاب های دیگر برود. سید احمد موسوی، خرید زمستانی تراکتوری ها یکی از گزینه هایی است که می تواند در این بازی حضور یافته و جای خالی کاپیتان را پر کند. او در بازی هایی که فرصت حضور در میدان را به دست آورده، عملکرد بسیار خوبی داشته است. احسان پهلوان، بازیکنی که در این فصل به آن چه که استحقاقش را داشت نرسید، دیگر انتخاب لیکنز برای پر کردن جای خالی شجاعی است.

محسن فروزان – محمدرصا اخباری

تغییر دیگری که در ترکیب تراکتوری ها خواهیم داشت، تغییری است که از دو هفته پیش شاهد اعمال آن در ترکیب تیم بوده ایم. البته این تغییر هم یک تغییر تاکتیکی نیست و با توجه به اتفاقاتی که در مورد فروزان رخ داد، محمدرضا اخباری به عنوان دروازه بان در بازی با پرسپولیس نیز همانند دو بازی قبلی مقابل پیکان و ذوب آهن حضور خواهد یافت. او که در طول تاریخ رکورددار کلین شیت در تراکتورسازی است و در بازی های زیادی توانسته دروازه تیمش را در لیگ های پانزدهم و شانزدهم بسته نگه دارد، حالا در سومین بازی ای که امسال برای تراکتور انجام می دهد امیدوار است اولین کلین شیت فصل را در رزومه خود ثبت کند.

با توجه به این حجم از تغییرات ناخواسته در ترکیب تراکتور باید منتظر ماند و دید که آیا تراکتور پس از سه شکست متوالی و حواشی ناخواسته ای که پیرامون تیم بوجود آمده، می تواند بار دیگر با پیروی خانگی مقابل پرسپولیس، به روزهای اوج خود برگردد؟