نقی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده: اگر قرار باشد حرفی بزنم به آقای زنوزی خواهم زد
نقی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده: اگر قرار باشد حرفی بزنم به آقای زنوزی خواهم زد
هافبک بومی تراکتورسازی تبریز می‎گوید همچنان پای صحبت‎هایم هستم و در پایان فصل اگر قرار باشد حرفی بزنم به آقای زنوزی می‎زنم.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا نقی زاده، هافبک تیم تراکتورسازی تبریز امروز طی مراسمی به عنوان بهترین ورزشکار استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد. در حاشیه مراسم انتخاب برترین های استان آذربایجان شرقی، با نقی زاده همکلام شدیم تا در مورد اظهارات جنجالی پس از بازی با پرسپولیس صحبت کنیم:

خوشحالم که تلاشم دیده می شود

به عنوان یک ورزشکار استان آذربایجان شرقی خوشحالم که تلاشم دیده می شود. از کسانی که مرا به عنوان بهترین ورزشکار استان انتخاب کردند تشکر می کنم. بی شک استان آذربایجان شرقی، یکی از استان های افتخار آفرین در حوزه ورزش کشور است و ورزشکاران بزرگی دارد که همگی شایستگی دریافت این عنوان را داشتند. این جایزه را تقدیم می کنم به همه این عزیزان و اعتقادم بر این است که من تنها یک نماینده کوچک از بین آنها بودم که برای دریافت جایزه در مراسم حضور پیدا کردم.

دست خودم نبود باید می گفتم!

در مورد صحبت هایی که پس از بازی با پرسپولیس انجام دادم، گمانه زنی های بسیاری صورت گرفته است. می دانم که نباید در چنین شرایطی چنین صحبت هایی را انجام می دادم. راستش را بخواهیم اما دست خودم نبود و باید می گفتم! زمانی که بازی تمام شد و نگاهی به سکوها انداختم دلم به جوش آمد. واقعا تحمل ناراحتی هوادارانی که در طول فصل در سرما و گرما پشت تیم بودند را ندارم. همه من را می شناسند نه اهل فیلم بازی کردن هستم و نه در شخصیتم است که شو اجرا کنم. هر چه گفتم از سر دلسوزی بود. به عنوان یک بچه تبریز که موفقیت تراکتورسازی برایش فراتر از یک بازیکن داخل تیم ارزش دارد، دوست ندارم داخل تیم افرادی نفوذ کنند که نتیجه حضورشان، ضربه زدن به تیم است.

اگر قرار باشد حرفی بزنم به آقای زنوزی خواهم زد

قصد ادامه دادن موضوع یاد شده را ندارم و دیگر در این مورد صحبت نخواهم کرد. این البته به معنای عقب نشینی از موضع قبلی ام نیست. همچنان پای صحبت هایم هستم و در پایان فصل اگر قرار باشد حرفی بزنم به آقای زنوزی می زنم. ایشان با خلوص نیت برای تیم هزینه می کنند و حق شان است که از همه مسائل مربوط به تیم مطلع باشند. انشالله در پایان فصل دیداری با آقای زنوزی خواهم داشت و همه گفتی ها را شخصا به ایشان خواهم گفت.

به تقوی و توشاک نگفتم که بازی ام بدهید

در نیم فصل اول به تقوی و توشاک نگفتم که بازی ام بدهید الان هم نمی توانم به لیکنز بگویم که بازی ام بدهد. به عنوان یک بازیکن فقط و فقط می توانم در تمرینات با همه توان کار کنم و زمانی که در زمین حضور دارم، خواسته های مربی را مو به مو اجرا کنم. در نیم فصل اول بازیکن فیکس بودم و الان نیستم. من همان علیرضا نقی زاده هستم، تیم هم همان تیم است و فقط سرمربی عوض شده است. این حق و اختیار سرمربی تیم است که تصمیم بگیرد از چه کسی در ترکیب تیم استفاده می کند.