با افتخار حامی جدی فضای سبز هستیم/رسانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها عادلانه رفتار کنند
با افتخار حامی جدی فضای سبز هستیم/رسانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها عادلانه رفتار کنند
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: با افتخار اعلام می کنم حامی جدی فضای سبز هستیم و قطع بدون مجوز درختان در قاموس این سازمان نمی گنجد.

به گزارش عصرتبریز، علی مدبر با اشاره به برخی سیاه نمایی ها علیه این سازمان و ضمن دفاع همه جانبه از حقوق کارکنان و کارگران خدوم و پاکدست شهرداری تبریز که به کم کاری و بی وجدانی محکوم شده اند، تصریح کرد: با افتخار اعلام می کنم ما حامی جدی فضای سبز هستیم و حتی اگر در جایی شاهد آن باشیم که درختان بدون مجوز قطع شده اند حتما متخلفین را به دادگاه معرفی می کنیم چراکه حفاظت از فضای سبز رسالت ماست و قطع بدون مجوز درختان در قاموس ما نمی گنجد.

وی با بیان اینکه جا به جایی درختان در سطح شهر همواره با مجوزهای لازم از دستگاه های مرتبط صورت می گیرد، افزود: اما متاسفانه برخی از رسانه ها بدون توجه به مسائل کارشناسانه و بررسی های لازم اقدام به انتشار مطالب غیرواقع می کنند.

مدبر اظهار کرد: اخیرا فیلمی از انتقال درختان در مسیر جاده باسمنج به دروازه تهران در دو نوبت و با عنوان ارسالی مخاطبان در صفحه فضای مجازی یکی از پایگاه های خبری پخش شد؛ در حالی که این موضوع چندروز پیش از شروع انتقال درختان از سوی شهرداری منطقه ۲، با نصب بنر اطلاع رسانی شده بود.

مدبر ادامه داد: فیلمی که انتقال درختان این منطقه با عنوان «قلع و قمع شبانه درختان» در یکی از پایگاه خبری منتشر شد که موجب بدبین کردن مردم و بی کفایت نشان دادن مسئولان شده است درحالیکه اجرای مسیر دسترسی جاده باسمنج به جاده تهران از جمله طرح های مصوب در طرح تفصیلی است و انتقال درختان در این مسیر با مجوز کمیسیون حفظ و گسترش و شورای ترافیک شهرستان تبریز صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: رسانه ها باید در برخورد با موضوعات با عدالت رفتار کرده و از قضاوت های یک طرفه بپرهیزند هرچند پایگاه خبری مذکور بارها از انتشار جوابیه سازمان که بر اساس قانون مطبوعات یکی حقوق اصلی آن به شمار می آید خودداری کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها در فرمایشات خود به رسانه ها توصیه کرده اند که نباید در فضای مجازی با آبروی افراد بازی شود.