شاگردان مهاجری مانع قهرمانی زودهنگام پرسپولیس
شاگردان مهاجری مانع قهرمانی زودهنگام پرسپولیس
پرسپولیس و ماشین سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر به تساوی دست یافتند.

به گزارش غصرتبریز، تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در هفته بیست و نهم لیگ بتر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک یک به اتمام رسید.

داور: کوپال ناظمی – حسن ظهیری – محمد هاشمی نسب – بابک داوری
کارت زرد: محمدحسین کنعانی زادگان(ماشین سازی)-مهدی شیری(پرسپولیس)-مهدی ترابی(پرسپولیس)
گلزنان: چای کویتونگو(دقیقه ۱۵-ماشین سازی)-علی علیپور(دقیقه ۸۰-پرسپولیس)


ترکیب دو تیم

پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد حسین کنعانی، فرید بهزادی کریمی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری، چای کویتونگو ، مصطفی سالاری و محمد اهل شاخه


شرح بازی:

نیمه اول:

اولین موقعیت خطرناک برای ماشین سازی به دست آمد، دقیقه ۱ پرتاب اوت بازیکن ماشین سازی پس از برخورد به جلال حسینی باعث خطر روی دروازه سرخپوشان شد که رادوشوویچ توپ را از زیر طاق جمع کرد.

دقیقه ۶ کرنر ارسالی مهدی ترابی روی دفع ناقص بازیکنان ماشین سازی توپ مقابل بودیمیر رسید که شوت او به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد.

برخلاف جریان بازی این ماشین سازی بود که دروازه را باز کرد، دقیقه ۱۵ توپ ارسالی بازیکن ماشین سازی با اشتباه جلال حسینی به کویتونگو رسید تا با رادوشوویچ تک به تک شود و با ضربه ای چیپ دروازه را باز کند. دقیقه ۲۰ توپ ارسالی ترابی در دهانه دروازه به علیپور رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۲۳ مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه ماشین سازی اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه ۴۳ ارسال احمد نوراللهی از جناح چپ در دهانه دروازه به نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن را کنعانی از مقابل دروازه دفع کرد.

در نهایت این ماشین سازی بود که موفق در پایان نیمه اول پیروز راهی رختکن شود.

نیمه دوم:

پرسپولیسی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بازیکنان ماشین سازی تحت فشار بودند.

دقیقه ۵۱ سیامک نعمتی پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او در دستان خسوس قرار گرفت.

دقیقه ۵۵ ضربه ایستگاهی پرسپولیس با سانتر ترابی به نوراللهی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را خسوس با واکنشی زیبا دفع کرد.

دقیقه ۸۰ خطای بازیکن ماشین سازی روی بودیمیر را داور پنالتی اعلام کرد، علی علیپور پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد.

پس از این گل پرسپولیسی ها برای زدن گل پیروزی تلاش می کردند. دقیقه ۸۵ احمد نوراللهی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد.