برای انتخابات مجلس کاندیدا نخواهم شد
برای انتخابات مجلس کاندیدا نخواهم شد
عضو شورای شهر تبریز گفت: تصمیم گرفتم اگر عمری باقی بود تا روز آخر شورای پنجم همراه دوستان و همکارانم در شورا و شهرداری، در این سنگر به مردم عزیز خدمت نمایم.

به گزارش عصرتبریز، فریدون بابایی‌اقدم، عضو شورای شهر تبریز که از وی به‌عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نام برده می‌شد، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنده در ۲ دوره اخیر انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز مدیون حسن ظن و اعتماد مردم شریف و بزرگوار شهر تبریز هستم که براساس این اعتماد به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر تبریز حضور یافته‌ام.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته با توجه به ارتباط مداوم اینجانب با مردم، اقشار و گروه‌های مختلف به صورت مرتب موضوع حضور و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را با بنده مطرح کرده بودند که به تدریج باعث جدی شدن این خواست عمومی نزد رسانه ها و افکار عمومی شد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه وحدت سازنده و مثبتی بین مسئولین مختلف استانی و شهری با محوریت نماینده محبوب ولی فقیه در استان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تک تک مسئولین استان به دور از هر نوع حاشیه و سیاسی‌کاری به دنبال خدمت به مردم هستند و علی‌رغم مسائل و مشکلات موجود، خوشبختانه وضعیت باثبات و آرامی بر شهر حاکم می‌باشد و بنده نیز علاقه‌ای به ترک شورا شهر در این مقطع ندارم.

وی افزود: علی رغم اینکه آرای اینجانب در انتخابات سال ۹۶ شورای شهر در مقایسه با انتخابات سال ۹۲، حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافت، اما پس از جمع بندی نهایی تصمیم گرفتم اگر عمری باقی بود تا روز آخر شورای پنجم همراه دوستان و همکارانم در شورا و شهرداری، در این سنگر به مردم عزیز خدمت نمایم.

بابایی‌اقدم با تاکید بر عزم خود برای تداوم حل اقدامات نیمه‌تمام در حوزه رفع مشکلات بدمسکنی خصوصاً حاشیه‌نشینی در دوره فعلی شورای شهر گفت: به عنوان یک خادم مردم از نمایندگان مجلس آینده انتظار دارم تا شورا و شهرداری را در جذب بودجه و امکانات برای حل مشکلات حاشیه نشینان و بافت فرسوده کلانشهر تبریز یاری کنند.