سیر تا پیاز ماجرای مذاکره برانکو با تراکتور
سیر تا پیاز ماجرای مذاکره برانکو با تراکتور
خبر مذاکره برانکو با تیم تراکتورسازی خیلی زود در فضای فوتبال آذربایجان پیچید.

به گزارش عصرتبریز، پس از اینکه خبر حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تراکتورسازی تبریز و قرار ملاقاتش با زنوزی منتشر شد، مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. ایرج عرب بدون اشاره به توافق برانکو با تراکتور سازی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بحثی درباره حضور وی در تیم های دیگر مطرح نیست.

خبر توافق برانکو با تراکتورسازی ابتدا از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد و سپس این خبر از خروجی حذف  و تکذیبیه این خبر  در مصاحبه تحریریه  فارس  با عرب منتشر شد. دقایقی قبل اما دو رسانه (ورزش سه و خبر ورزشی) ملاقات برانکو و زنوزی را تایید کردند. سایت ورزش سه که خبرنگار حوزه پرسپولیس آن در توییتی ملاقات را تایید و از پیوستن برانکو به تراکتور در پی عدم پرداخت مطالباتش خبر داده و نوشته:

این دیدار در روزهای گذشته انجام شده و طرفین جلسه ای با یکدیگر برگزار کرده اند که البته باید منتظر اظهارات رسمی حاضران در این نشست درباره موارد مطروحه فی مابین بود و اینکه این جلسه چقدر در آینده پرسپولیس، تراکتور و برانکو تاثیرگذار است. البته تراکتور درحال حاضر درحال انتخاب سرمربی است و زنوزی قصد دارد با وسواس انتخابی بی حرف و حدیث برای این پست مهم داشته باشد. در نهایت جلسه روز پنج شنبه برانکو ایوانکوویچ با مدیران پرسپولیس همه چیز را تعیین خواهد کرد؛ جایی که ایرج عرب، نبی، کاشانی و دیگر اعضای هیئت مدیره باید عامل اصلی موفقیت چند سال اخیر را روی نیمکت حفظ کنند و با پرداخت حقوق قانونی اش، او را به پای میز مذاکره برای تمدید بکشانند اگرچه آنها حالا یک رقیب جدی برای خود تراشیده.

خبر ورزشی هم نوشت:

داستانی واقعی از ملاقات برانکو و مالک تراکتورسازی را فردا بخوانید ما جزییات جنجالی ملاقات یک ساعته برانکو و مالک تراکتورسازی را منتشر خواهیم کرد! 

شایعه ای که جدی شد

حال باید دید جریان چیست؟ آیا برانکو که با پرسپولیس قرارداد دارد با زنوزی ملاقات داشته و باید این  خبر جنجالی  که  صبح بازی مهم  پرسپولیس منتشر شده را باور کرد آن هم در حالی که خبرنگار مدال در  تبریز اصرار دارد که بگوید اوایل هفته آتی سرمربی خارجی در استانبول قرارداد را در جلسه با زنوزی امضا کرده و معارفه خواهد شد.

آیا برانکو در جلسه پنج شنبه با پرسپولیس درباره جدایی اش صحبت خواهد کرد؟ برانکو اخیرا گفته من از تیم  های مصری و اماراتی پیشنهاد دارم اما آن مذاکره نکرده و نخواهم کرد چرا که قرارداد دارم اما شاگردانم می توانند پیشنهاد ها را بررسی کنند و نمی خواهم جلوی پیشرفت آنها را بگیرم چون ما محروم از جذب بازیکن بودیم و آنها ماندند و جدا شده ها هم می توانند برگردند.

سکوت پروفسور و یک ابهام بزرگ

حالا برخی از همین رسانه ها که ذکر کردیم به ما می گویند اگر عکس ملاقات زنوزی و برانکو منتشر شد تعجب نکنید و حتی یکی از آنها می گوید قرار نبوده این ملاقات فاش شود ولی وقتی دیدم خبر درز پیدا کرده من هم آن را نوشتم و اطلاعات تکمیلی هم دارم.   حال سوال این است که اگر ملاقاتی هم حسب اصرار  این رسانه ها بوده برای حضور در تراکتور بوده؟! سه رسانه اصرار به توافق دارند و برخی این توافق را منوط دانسته اند به جلسه برانکو و عرب در پنج شنبه و اینکه طلبش داده شود و او راضی به ماندن شود یا خیر. این اخبار در حالی منتشر شده که برانکو قرارداد دارد مگر اینکه بندی در قراردادش باشد یا فرض صحت ادعاهای این رسانه ها به هر دلیلی بتواند جدا شود.

برانکو هفتصد هزار یورو طلب داشت. پانصد هزار یوروی آن داده شد و حالا با قهرمانی در لیگ سیصد هزار دلار دیگر به آن اضافه شده. آیا باید ملاقات برانکو و زنوزی را تایید  شده دانست. دلیل سکوت سرمربی پرسپولیس تا  کنون چه بوده و در کنفرانس خبری بعد از بازی  چه خواهد گفت.