قلعه نویی؛ عجیب ترین گزینه هدایت تراکتور
قلعه نویی؛ عجیب ترین گزینه هدایت تراکتور
سرمربی سپاهان هم یکی از گزینه های هدایت تراکتور در لیگ نوزدهم به شمار می رود.

به گزارش عصرتبریز، طی هفته های اخیر نام های بسیاری به عنوان گزینه های هدایت تراکتورسازی مطرح شده اند. علی دایی اولین گزینه جدی بود که از او به عنوان سرمربی فصل آینده تراکتورسازی یاد شد. بعد از دایی شاهد نام برده شدن از افشین قطبی و عرفان بوز به عنوان گزینه های هدایت تیم تراکتورسازی بودیم.

پس از قطع همکاری رسمی تراکتوری ها با لیکنز، این موضوع رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت. برانکو ایوانکوویچ، گزینه هیجان انگیزی بود که روز گذشته خبر مذاکره اش با تراکتوری ها به خبر اول رسانه های ورزشی تبدیل شد. در همین حین اما یک گزینه دیگر نیز مطرح شده که از او باید به عنوان عجیب ترین گزینه هدایت تراکتور یاد کنیم.

امیر قلعه نویی، سرمربی فعلی تیم سپاهان که در دو مقطع مختلف هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشته نیز بر اساس شنیده ها از منابع آگاه شانس نشستن روی نیمکت تراکتور را دارد. بر اساس این شنیده ها، صحبت هایی نیز در این خصوص با قلعه نویی شده است. حضور قلعه نویی در تراکتور به این دلیل عجیب است که این مربی در طول بازی های لیگ هجدهم یکی از منتقدان اصلی محمدرضا زنوزی و تیم داری همزمان او در دو تیم فوتبال آذربایجان بود. این موضوع در طول فصل قبل باعث شد تا اظهارات جنجالی نیز از سوی طرفین علیه یکدیگر را شاهد باشیم.

قلعه نویی