بسته شدن پرونده خط دفاعی تراکتور با خرید یک برزیلی
بسته شدن پرونده خط دفاعی تراکتور با خرید یک برزیلی
با خرید یک برزیلی پرونده خط دفاعی تراکتور در نقل و انتقالات بسته می شود.

به گزارش عصرتبریز، سلیو فریرا دوس سانتوس، مدافع برزیلی اسبق تراکتورسازی روز گذشته برای مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتورسازی و گذراندن تست های آمادگی جسمانی ایفمارک وارد تهران شد. او شب گذشته نیز تهران را به مقصد تبریز کرده و اینک در شهر تبریز حضور دارد. به نظر می رسد که دوس سانتوس مشکلی برای عقد قرارداد با تراکتوری ها نداشته باشد. باشگاه تراکتورسازی در مورد جذب این مدافع برزیلی ریسک نکرده و عقد قرارداد با وی را منوط به نظر مثبت ایفمارک در خصوص سلامت جسمانی سلیو دانسته است.

باتوجه به جذب محمدرضا خانزاده و سلیو فریرا و همچنین حضور ایمان سلیمی، به نظر می رسد پرونده نقل و انتقالاتی تراکتور برای پست دفاع میانی به این شکل بسته شده است. تراکتوری ها در این پست محمد طیبی را از دست دادند و علی عبدالله زاده نیز به نظر می رسد طی روزهای آینده از جمع سرخ پوشان جدا شود.

لازم به ذکر است که سلیوی برزیلی پس از تراکتور به ترتیب در الشباب امارات، آوای برزیل، اولسان هیوندای کره جنوبی و موانگتونگ یونایتد تایلند به میدان رفت و شنیده ها حاکی از پیوستن او به تیمی از لیگ اندونزی داشت اما در نهایت به نظر می رسد پس از ۶ ماه استراحت، سلیو فریرا به تراکتور خواهد پیوست.