اولین نقطه تاریک در کارنامه کاری مدیرعامل جدید تراکتور
اولین نقطه تاریک در کارنامه کاری مدیرعامل جدید تراکتور
امشب شاهد اولین نقطه تاریک در کارنامه کاری مدیرعامل جدید تراکتور بودیم.

به گزارش عصرتبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار تراکتورسازی که روز پنجشنبه قرارداد یکساله اش را با محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به امضا رسانده بود، دوشنبه شب استانبول را به مقصد تبریز ترک کرد و بعد از توقف کوتاه در فرودگاه ارومیه وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد. در این رابطه باشگاه تراکتورسازی قصد داشت مراسم استقبال باشکوهی از دنیزلی در فرودگاه برگزار کند، اما به دلایل امنیتی این مراسم لغو شد تا در ورزشگاه بنیان دیزل با حضور هواداران مراسم معارفه سرمربی ۶۹ ساله برگزار شود. با این وجود حدود ۵ هزار نفر نفر از هواداران تراکتورسازی به فرودگاه تبریز رفتند تا از سرمربی جدید و محبوب خود استقبال کنند.

مدیرعامل جدید تراکتور

ازدحام جمعیت مقابل در اصلی فرودگاه شهید مدنی تبریز باعث شد تا نیروی انتظامی برای کنترل هواداران وارد عمل شود و از سوی دیگر با توجه به اینکه مراسم استقبال از سوی باشگاه لغو شده بود، دنیزلی از در دیگر فرودگاه ، خارج شد. سرمربی جدید تراکتورسازی در بدو ورود به تبریز با استقبال غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه و برخی دیگر از مسئولان مواجه شد و از قسمت CIP فرودگاه تبریز را به مقصد هتل محل اقامتش ترک کرد.

یک عذرخواهی، بدهی صادقیان به تی تی ها

این اتفاق غیر منتظره و ناهماهنگی به وجود آمده باعث شد تا هواداران مشتاق تراکتورسازی که به امید دیدار با سرمربی جدیدشان به فرودگاه آمده بودند خشمگین و غمگین راهی خانه هایشان شوند. حواشی به وجود آمده در فرودگاه مدنی شهر تبریز را می توانیم اولین نقطه تاریک کارنامه کاری غلامرضا صادقیان، مدیرعامل جدید تراکتور بدانیم. در حالی که باشگاه تراکتورسازی می توانست با مدیریت هوشمندانه این موضوع، لحظات بیادماندنی را به وجود بیاورد، یک ناهماهنگی غیر منتظره همه چیز را به هم ریخت. در همین راستا کمترین انتظاری که از مدیرعامل جدید تراکتور می رود، یک عذرخواهی از هوادارانی است که دست خالی به خانه هایشان بازگشتند.