بررسی تخصصی خط دفاعی تراکتورِ دنیزلی (عکس)
بررسی تخصصی خط دفاعی تراکتورِ دنیزلی (عکس)
به نظر می‎رسد تراکتور در خط دفاعی، مهره های مورد نظر خود را در اختیار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، به نظر می رسد که تراکتورِ دنیزلی در خط دفاعی خود در مقایسه با سایر نقاط از نظر بازیکن در شرایط مطلوبی برخوردار بوده و نیاز به جذب بازیکن جدید در این پست چندان احساس نمی شود.

ترکیب چهار نفره با داشته های فعلی

در صورتی که تراکتوری ها با همین داشته های خود پای به رفابت های لیگ برتر بگذارند، در خط دفاعی با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد. مسیح زاهدی و محمدرضا خان زاده دو مدافع وسط تیم دنیزلی را می توانند تشکیل بدهند. در کناره ها نیز تراکتوری ها از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. سید احمد موسوی در راست و احسان حاج صفی در چپ می توانند خط دفاعی چهار نفره تراکتور را در لیگ نوزدهم تکمیل کنند.

خریدهای احتمالی برای تقویت خط دفاعی

وضعیت دفاع وسط تراکتور به گونه ای است که به نظر می رسد این تیم نیاز چندانی به بازیکن دیگری نداشته باشد. البته نظر دنیزلی شرط اول است و در صورتی که او از عملکرد مدافعان فعلی خود رضایت نداشته باشد، تراکتوری ها می توانند در اندیشه جذب مدافع دیگری نیز باشند که این مدافع می تواند محمدحسین کنعانی زادگان باشد.

در طول هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره تراکتوری ها با وریا غفوری منتشر شد. غفوری که هنوز با استقلال به توافق مالی نرسیده، پیشنهاد مالی خوبی از تراکتور دریافت کرده و شانس حضورش در تبریز زیاد است. در صورتی که وریا به تراکتور ملحق شود، شانس فیکس شدن موسوی کاهش خواهد یافت.