رهبر انقلاب اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌
رهبر انقلاب اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیز ژاپن؛ با تحقیر ترامپ و آمریکا ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌.

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد مقبره تبریز برگزار شد، اظهار داشت: شهید آیت الله بهشتی خادم واقعی مردم ایران بود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در پرتو جامعیت بی نظیری که داشت توانست با وجود همه فشارهایی که بر او وارد می شد صادقانه در خدمت مردم و انقلاب باشد.

وی با بیان این‌که فاجعه هفتم تیر جمعی از سرمایه های انسانی انقلاب اسلامی را از ما گرفت، افزود: با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادارش چهره واقعی منافقانی که خود را در پشت حرفهای دروغ پنهان کرده بودند آشکار شد.

پورمحمدی ادامه داد: منافقان می خواستند با این کار مجلس را از اکثریت بیندازند و انقلاب را با شکست مواجه سازند که خون پاک شهیدان هفتم تیر این اجازه را به دشمنان نداد.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور به اقتدار امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی، کشورمان راهش را با اقتدار ادامه می دهد و هیچ وقت مقابل ظالمان سر خم نخواهد کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و صلابت رهبر انقلاب در برابر توطئه های دشمنان تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار نخست وزیز ژاپن با تحقیر ترامپ و آمریکا، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید‌.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود قدرتمندترین رهبر دنیا در قلب ملت های جهان نفوذ کرده است، درحالی که آمریکا با پیشرفته ترین صلاح های هسته ای منفور جهانیان شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که در ماه های گذشته میزان آگاهی مردم، وحدت و حس دفاع از کشور افزایش پیدا کرده است ختاطرنشان کرد: ۹۰ درصد فراخوان های ضد انقلاب در چهار ماه گذشته بی جواب و بی نتیجه مانده است.

وی با تأکید این‌که اتهام فعالیت ضدبشری هسته ای ایران واهی و نخ نما شده است، خاطرنشان کرد: دولت مستکبر آمریکا در حالی که صاحب ۶ هزار کلاهک هسته ای است کشورمان را به ساخت بمب اتم متهم می کند.