یک جالی خالی بزرگ در کادر فنی تراکتور
یک جالی خالی بزرگ در کادر فنی تراکتور
در شرایط فعلی یک جالی خالی بزرگ در کادر فنی تراکتور وجود دارد.

به گزارش عصرتبریز، ساکت الهامی در شرایطی به عنوان مربی در کادر فنی تراکتور آذریجان حضور یافت که این تیم هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده بود. این موضوع انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. پس از انتخاب دنیزلی به عنوان سرمربی تراکتور، الهامی به عنوان دستیار به کار خود در کنار او ادامه داد اما روز گذشته و پس از فشارهای زیاد از سوی هواداران و رسانه ها شاهد استعفای الهامی بودیم.

ساکت الهامی در بخشی از نامه استعفای خود با اشاره به دلیل این تصمیم گفت:

به عنوان یک ترک زبان خیلی دوست داشتم به تیم تراکتور خدمت کرده و به همراه هواداران پرشور این تیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرم  ولی متأسفانه به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی موفق به ادامه همکاری نشدم.

یک جالی خالی بزرگ در کادر فنی تراکتور

حال با جدایی ساکت الهامی از جمع کادر فنی باشگاه تراکتور، این باشگاه به دنبال استخدام یک جایگزین برای اوست. بی شک در مقطع فعلی یک جالی خالی بزرگ در کادر فنی تراکتور به چشم می خورد و این جای خالی چیزی نیست جز یک مربی بومی. حضور یک مربی بومی در کادر فنی تراکتورسازی می تواند هم برای بازیکنان و برای دنیزلی حسن های بسیاری داشته باشد.

البته از نظر فنی، سرمربی تراکتوری ها از هر لحاظ مورد تایید است و نیازی به تقویت کادر فنی تیم از این بابت وجود ندارد اما تجربه نشان داده که در کنار سرمربیان خارجی، حضور یک مربی آشنا به جو تیم و شهر می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. نمونه بارز این موضوع را سال هاست در تیم پرسپولیس می بینیم. کریم باقری در پرسپولیس ایفا کننده این نقش بوده و سال های موفقی را در کنار برانکو برای پرسپولیس رقم زد. حال باید دید مسئولان باشگاه تراکتورسازی چه کسی را به عنوان مربی به کادر فنی فعلی اضافه خواهند کرد؟