ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنشستگان فولاد برگشت
ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنشستگان فولاد برگشت
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: کارخانه ماشین‌سازی به صندوق بازنشستگان فولاد برگشت.

به گزارش عصرتبریز، میرهادی قره سید رومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همواره یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم تبریز، بحث کارخانه ماشین‌سازی این شهر بود.در ایامی که توفیق و سعادت نمایندگی مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی را داشتم نیز این موضوع یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم بود که مرتبا از نمایندگان خود پیگیری می‌‌کردند.

وی افزود: همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد، کارخانه ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنسستگان فولاد برگشت.

قره‌سید رومیانی گفت: مقام عالی وزارت همواره تاکید به حل و پیگیری دغدغه‌های مردم عزیزمان را دارند و به لطف خدا مبحث کارخانه ماشین‌سازی تبریز همانگونه که مردم شریف آذربایجان خصوصا تبریز، پرسنل و بازنشستگان این کارخانه انتظار داشتند، محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم دیگر نگران نباشند و ان‌شاءالله ماشین‌سازی همانند قبل به عنوان یک صنعت مادر به جایگاه اصلی خویش باز می‌گردد.