دشمنان باورها و مبانی فکری جامعه را هدف قرار داده‎اند
دشمنان باورها و مبانی فکری جامعه را هدف قرار داده‎اند
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‎‎شرقی گفت: امروز دشمنان به شدت باورها، اعتقادات و مبانی فکری جامعه ما را هدف قرار داده اند و لازم است نخبگان بسیجی برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی به یاری صدا و سیما بشتابند.

به گزارش عصرتبریز، مرتضی صفری در نشستی که با اعضای شورای نخبگان و ریاست سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: امروز دشمنان به شدت باورها، اعتقادات و مبانی فکری جامعه ما را هدف قرار داده اند و لازم است؛ نخبگان بسیجی برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی به یاری صدا و سیما بشتابند.

وی افزود: ایجاد شبهه در موضوعات فرهنگی، اعتقادی و مذهبی یکی از ارکان جنگ نرم شمرده می شود، صدا و سیما یکی از نهادهایی است که باید به این شبهه ها پاسخ دهد و برای نیل به این هدف از نخبه ها، کارشناسان و اساتید دانشگاهی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی استفاده می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی همکاری همه جانبه با سازمان بسیج علمی استان تصریح کرد: باور صدا و سیما بر مهندسی پیام به روش علمی است و قطعا این همکاری می تواند در الگوسازی، استفاده از قشر علمی و فرهیخته استان و بسیاری از جنبه های دیگر مفید و موثر باشد.

همچنین رئیس سازمان بسیج علمی سپاه عاشورا اظهار داشت: دغدغه های نخبگان و پژوهشگران استانی در کارگروه های مختلف این سازمان بیان و بررسی می شود و تلاش اعضا بر این است که راهکارهای علمی و عملی در حل مشکلات و مسائل ارائه و به کار گرفته شود.

ارسلانی در این نشست با اشاره به این که، سازمان بسیج علمی استان دارای ۶ مرکز رشد است، افزود: مرکز رشد نانو فناوری شهید چمران در دانشگاه تبریز، مرکز رشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده در دانشگاه آزاد تبریز، مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری در سطح شهر تبریز، مرکز رشد محاسبات سریع در دانشگاه تبریز و مرکز رشد شهید فراخی مراغه، از جمله مراکز رشد این سازمان هستند.

وی، با بیان اینکه این سازمان، ۳۸ پایگاه علمی در سطح استان تشکیل داده است، تصریح کرد: در شهر تبریز و هر کدام از شهرستان های استان، دو پایگاه علمی (برادران و خواهران) وجود دارد که برنامه و فعالیت های علمی و پژوهشی را در کنار دیگر فعالیت های خود به صورت جدی دنبال می کنند.