عملیات غیرممکن تراکتور برای بازگرداندن یک ستاره
عملیات غیرممکن تراکتور برای بازگرداندن یک ستاره
بازگرداندن یکی از ستاره های لیگ هجدهم، برای باشگاه تراکتور تبدیل به یک ماموریت غیر ممکن شده است.

به گزارش عصرتبریز، دانیال اسماعیلی فر یکی از ستاره های تیم تراکتور در لیگ هجدهم بود. با پایان یافتن لیگ هجدهم، کار اسماعیلی فر هم در تراکتور به پایان رسید. دانیال چند روز پیش، پس از پشت سر گذاشتن دوران آموزشی پر حاشیه خود در اصفهان حضور یافته و به اردوی ذوب آهن اضافه شد. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه تراکتور به شدت در تلاش بوده و هست تا این بازیکن را برای لیگ نوزدهم نیز در اختیار داشته باشد.

در برابر خواسته یاد شده، باشگاه ذوب آهن درخواست مبلغ قابل توجهی را از باشگاه تراکتور کرده است. مبلغ درخواستی ذوب آهن برای صدور رضایت نامه اسماعیلی فر، ۲٫۷ میلیارد تومان است که تقریبا، بازگشت این بازیکن به تراکتور را به عملیاتی غیر ممکن تبدیل کرده است.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تایید این مبلغ و تاکید بر صدور رضایت نامه اسماعیلی فر تنها با پرداخت ۲٫۷ میلیارد تومان گفت:

من برای مدیران باشگاه تراکتور به ویژه زنوزی مالک محترم باشگاه و هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و اکنون در این فصل امکان انتقال این بازیکنان به تراکتور وجود ندارد. حسن نیت خود را به باشگاه تراکتور و هوادارانش ثابت کردیم ولی نمی توانیم بازیکن رایگان به تراکتور بدهیم.

لازم به ذکر است که طی اسنادی که به تازگی منتشر منتشر شده، باشگاه ذوب آهن طی چند مرحله نامه‌نگاری با باشگاه تراکتور از آنها خواسته تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این ۳ بازیکن اقدام کنند و در صورت نیاز به دائمی کردن قرارداد آنها مبلغ رضایت‌نامه‌شان را بپردازند که طی آن در مجموع ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای صدور رضایت‌نامه این ۳ نفر درخواست شده که طبق گفته آذری تراکتوری‌ها نسبت به آن واکنشی نشان ندادند.