هر آنچه که باید در مورد ویلیان بدانید
هر آنچه که باید در مورد ویلیان بدانید
ویلیان جونیور میمبلا کاسرس هافبک هجومی اهل پرو با عقد قراردادی به تیم تراکتور پیوست.

به گزارش عصرتبریز، ویلیان میمبلا، بازیکن اهل پرو به عنوان جدیدترین خرید باشگاه تراکتور آذربایجان، روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. او پس از مازولا، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم به شمار می رود. این بازیکن در پست های هافبک تهاجمی و هافبک وسط توانایی بازی کردن را داراست و با توجه به علاقه ای که دنیزلی به استفاده از بازیکنان پشت مهاجم دارد، به نظر می رسد که میمبلا خیلی زود در صورت داشتن آمادگی کافی، به ترکیب اصلی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان راه یابد.

میمبلا

برای شناخت بیشتر خرید جدید تراکتوری ها با ما همراه باشید:

از چلسی و هامبورگ تا دانشگاه ورزشی

ویلیان متولد ۱۴ می سال ۱۹۹۲ در لیمای پرو است. نام کامل او ویلیان جونیور میمبلا کاسرس است و لقبش “لا آمه نازا” به معنای تهدید است! او کشف آکادمی کانتولائوی کشورش است و در سال ۲۰۰۹ زمانی که ۱۷ سال داشت اولین قرارداد حرفه ای خود را با تیم زیر ۲۰ ساله های خوان یوریچ منعقد کرد. زمانی که او در عضویت تیم دسته دومی کوچاهایکو امه ریکا در کشورش بود، دو پیشنهاد بسیار خوب از اروپا دریافت کرد. تیم های مطرح چلسی انگلستان و هامبورگ آلمان با ارائه پیشنهادهایی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن جوان شدند. در نهایت ویلیان تصمیم به حضور در فوتبال آلمان و تیم هامبورگ گرفت. حضور او در اروپا اما دوام چندانی نداشت و خیلی زود به کشورش بازگشت.

آغاز دوران باشگاهی

در بازگشت به پرو، ویلیان عملکرد خوبی در تیم کوچاهایکو داشت. این عملکرد خوب باعث شد تا او به تیم اول اسپورتس یونیورسیتی که یکی از قدیمی ترین تیم های شهر لیما به حساب می آید بپیوندد. او سه سال در لیگ دسته یک فوتبال پرو با لباس تیم اسپورتس یونیورسیتی به میدان رفت. در طول این سه سال، ویلیان تنها ۱۳ بازی انجام داد که در ۹ بازی از این ۱۳ بازی در ترکیب اصلی تیم حضور داشت؛ او در اولین باشگاه حرفه ای خود در سطح بزرگسالان نه گل زد و نه پاس گل داد! سه سال بعد و در سال ۲۰۱۲، ویلیان راهی تیم تورنئو دسنترالیزادو شد.

نگاهی تلگرافی به کارنامه باشگاهی ویلیان

_ کلوب آلیانزا لیما، آیاکوچو و یونیون کومرسیو سه تیم آخر ویلیان پیش از حضور در تراکتور هستند.

_ ویلیان در طول دوران بازی خود در سطح باشگاهی، در مجموع ۱۶۲ بازی انجام داده است.

_ او در ۱۴۱ بازی از ۱۶۲ باری که به میدان رفته، به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب یازده نفره تیم هایش حضور داشته است.

_ ۳۰ گل زده، حاصل کار ویلیان در ۱۶۲ بازی باشگاهی اش است. او در این مدت ۱۰ پاس گل هم داده است.

_ با توجه به آمار موجود، خرید جدید تراکتوری ها برای زدن هر گل به ۲۸۸ دقیقه زمان نیاز دارد.

_ او فصل گذشته ۱۴ بازی برای یونیون کومرسیو انجام داد.

ویژگی های فنی ویلیان در یک نگاه

وب سایت اف ام دیتا، که آمار مربوط به بازیکنان را منتشر می کند. ویژگی های فنی ویلیان را به شرح زیر اعلام کرده است. بر اساس اطلاعات این وب سایت، سرعت بالا، مهمترین ویژگی بازی این بازیکن است. او در فاکتورهای مربوط به کارهای تهاجمی و تکنیک فردی هم نمره خوب را کسب کرده است. در فاکتورهای مربوط به دفاع و هوش، خرید جدید تراکتوری ها نمره پایین را کسب کرده است.

چند نکته جالب در مورد ویلیان:

_ ویلیان در حالی شماره ۱۸ تراکتور را به تن خواهد کرد که در دو تیم قبلی خود شماره ۲۳ را به تن می کرد.

_ او تا کنون سه بار موفق شده که در یک بازی دو بار گلزنی کند. خرید جدید تراکتوری ها تا کنون در دوران بازی خود هت تریک نکرده است.

_ ویلیان تا کنون هیچ مصدومیت شدیدی را تجربه نکرده و این یک نکته بسیار مثبت در مورد او به شمار می رود.

_ هافبک تراکتوری ها سابقه بازی ملی را در کارنامه خود ندارد. او در لیگ کشورش نیز به مقام قهرمانی دست نیافته است.

_ حاصل زندگی ویلیان و همسرش دو فرزند است.

_ بر اساس اطلاعات وب سایت ترانسفر مارکت، ویلیان با مبلغ ۴۰۰ هزار یورو به تراکتور ملحق شده است. بر اساس این آمار، در تصویر زیر می توانید نسبت به رقم قرارداد این بازیکن، جایگاهش را به ترتیب از راست به چپ در جهان، لیگ برتر، تیم تراکتور، کشور پرو، هافبک های تهاجمی و متولدین سال ۱۹۹۲ مشاهده کنید. برای مثال، ویلیان جایگاه یازدهم را از نظر رقم قرارداد در تیم تراکتورسازی دارد.