از تراکتور و استقلال تا بوندس لیگا؛ بازارگرمی در تعطیلات!
از تراکتور و استقلال تا بوندس لیگا؛ بازارگرمی در تعطیلات!
در مورد روزبه چشمی مدافع ملی پوشی که تراکتور هم نیم نگاهی به جذب او دارد، یک بازار گرمی حسابی را شاهد هستیم.

به گزارش عصرتبریز، بدون تیم ماندن روزبه چشمی، مدافع ملی پوش سابق استقلال تهران یکی از اتفاقات عجیب لیگ نوزدهم است. این بازیکن پس از اینکه با استقلالی ها به توافق نرسید از این تیم جدا شد. در نقل و انتقالات تابستانی چند تیم خواهان به خدمت گرفتن چشمی شدند. در این میان تراکتور آذربایجان هم نسبت به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرد. در ادامه اما این ابراز تمایل به انجام مذاکرات نهایی نیانجامید.

پس از پایان هفته دوم لیگ برتر و تعطیلی دو هفته ای بازی ها، بار دیگر شایعات نقل و انتقالاتی از سر گرفته شده است. یکی از این شایعات، حضور روزبه چشمی در تراکتور است. این شایعه زمانی جدی تر شد که وب سایت معتبر ترانسفر مارکت، با به روز رسانی صفحه مربوط به روزبه چشمی، از تراکتور به عنوان تیم جدید این بازیکن یاد کرد.

روزبه چشمی

بلافاصله خبرهای زیادی در این مورد منتشر شد. با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که صحبت هایی با این بازیکن شده و باشگاه تراکتور برای جذب چشمی تمایل زیادی دارد. در این میان اما به نظر می رسد که مدیربرنامه های روزبه برای بالا بردن قیمت این بازیکن، یک بازار گرمی حسابی به راه انداخته است.

در طول روزهای اخیر که شاهد مطرح شدن دوباره بحث حضور چشمی در تراکتور به شرح فوق بودیم، امیر حسین فتحی از بازگشت این بازیکن به استقلال خبر داد اما مدیربرنامه های این بازیکن آن را تکذیب کرد. امروز نیز شاهد انتشار خبری از قول مدیربرنامه های چشمی بودیم که بر اساس آن وی از بوندس لیگا پیشنهاد دارد!