توقیف اتوبوس حامل ۳ میلیارد کالای قاچاق در بناب
توقیف اتوبوس حامل ۳ میلیارد کالای قاچاق در بناب
بناب - فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سردار حسین عبدی اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر ورود یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان بناب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، اتوبوس حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بناب شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بازرسی از این اتوبوس، ۳۰ میلیون دینار عراقی، ۲۰ عدد سموم کشاورزی خارجی قاچاق، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد داروی خارجی قاچاق، ۱۶۷ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق و چهار کیسه پوشاک تاناکورا خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد:کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

عبدی با اشاره به اینکه در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه اتوبوس نیز توقیف شد، اضافه کرد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.