بزرگترین قرارداد صادراتی ماشین سازی تبریز به امضا رسید
بزرگترین قرارداد صادراتی ماشین سازی تبریز به امضا رسید
سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز گفت: بزرگترین قرارداد صادراتی گروه ماشین سازی تبریز به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار بین شرکت ماشین سازی تبریز و یک شرکت سوریه ای منعقد گردید.

به گزارش عصرتبریز، ناصر فرج زاده با اعلام خبر خبر فوق اظهار داشت: بر اساس این قرارداد در طی ۶ سال شرکت ماشین سازی تبریز دستگاه های ابزار CNC به طرف سوری تحویل دهد.

او ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد صادراتی، بیان داشت: این قرارداد بزرگ نقطه عطفی در جهت حرکت شتابان ماشین سازی تبریز به سوی روزهای اوج این صنعت بزرگ و مهم ملی بوده و اجرای دیگر پروژه های صنعتی مهم و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.

فرج زاده افزود: این قرارداد پس از انجام مذاکرات فشرده یک هفته ای با حضور جمعی از مدیران این شرکت مادر صنعت در تهران و تبریز، در تهران با شرکت مقامات ارشد طرفین به امضا رسیده و به مرحله عملیاتی می رسد که این موفقیت را خدمت همه دست اندرکاران به ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک عرض می نمایم.

او موفقیت شرکت ماشین سازی تبریز را در سایه تعامل و همراهی مسئولین استانی دانسته و ابراز داشت: قطعا این موفقیت در عقد قرارداد با شرکتی سوری، در سایه حمایت مسئولان استانی من جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی، صندوق بازنشستگی فولاد و دیگر مسئولین استانی به دست آمده است که گروه شرکت ماشین سازی خود را وامدار این حمایت بی دریغ می داند.

به دنبال واگذاری گروه ماشین سازی به صندوق بازنشستگی فولاد کشور و تغییر مدیریت و انتصاب سرپرست شرکت ماشین سازی تبریز، گام های اساسی برای پیشرفت صنعت مادر استان آغاز گردیده است که عقد قرارداد صادراتی نشانگر این امر مهم است