مثلث طلایی خط حمله تراکتور (عکس)
مثلث طلایی خط حمله تراکتور (عکس)
تراکتور با یک مثلث طلایی در خط حمله به مصاف نفت می رود.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود که هر هفت بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته است. این تیم هفته گذشته با نتیجه پر گل چهار بر صفر میزبان خود نساجی را در هم کوبید. این شرایط خوب باعث شده تا هواداران تراکتور در انتظار یک برد دیگر برای تیم شان باشند.

برای کسب برد مقابل صنعت نفت آبادان، تیم دنیزلی شرایط خوبی دارد. خط حمله تراکتور این روزها عملکرد بهتری نسبت به هفته های ابتدایی داشته و پای مهاجمان این تیم به گلزنی باز شده است. ساسان انصاری هفته گذشته دو گل زیبا برای تراکتور زد تا طلسم شکنی کرده و پایش به گلزنی باز شود. فورچونه هم در هفته های گذشته پایش به گلزنی باز شد و حضور این دو در کنار هم از خط حمله تراکتور یک خط حمله خطرناک ساخته است.

همان گونه که در عکس های زیر مشاهد می کنید، مسعود شجاعی، کاپیتان باتجربه تراکتور هم در کنار فورچونه و انصاری حضور دارد. به عبارتی می توانیم این سه را مثلث طلایی خط حمله تراکتور بدانیم. دو گلزن و یک هافبک باتجربه که با پاس های کلیدی اش می تواند مهاجمان تیمش را در موقعیت های عالی برای گلزنی قرار دهد.