روز انتقام برای مدافع ناراضی فرا رسید
روز انتقام برای مدافع ناراضی فرا رسید
روز انتقام برای مدافع تراکتور که با دلخوری از استقلال جدا شد، فرا رسیده است.

به گزارش عصرتبریز، میثم تیموری که در لیگ هجدهم پیراهن استقلال تهران را برتن کرده بود، در نقل و انتقالات تابستانی قراردادش را با آبی های پایتخت فسخ کرده و راهی تراکتور شد. او که این روزها شرایط بسیار خوبی در تراکتور دارد، پس از حواشی که گریبانش را در استقلال گرفت این تیم را ترک کرده و راهی تبریز شد.

تیموری فصل گذشته تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال کرد اما اتفاقاتی رخ داد که مانع از این کار شد. یکی از آخرین حواشی که تیموری در استقلال داشت، روزهای آغازین فصل آماده سازی لیگ نوزدهم بود. در اواخر دومین تمرین پیش فصل استقلال و زمانی که تیموری هنوز این تیم را ترک نکرده بود؛ استراماچونی جل،سه‌ای با  فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری گذاشت که به یکباره تیموری با عصبانیت از جلسه خارج شد و به هواداران گفت:  “دکم کردند!”

بعد از آن روز تیموری دور استقلال را خط کشید. حال پس از چند ماه روز انتقام برای میثم تیموری فرا رسیده است. او که معتقد است در استقلال به حق خود نرسیده، انگیزه بسیاری دارد تا توانایی های خود را به استقلالی ها اثبات کند. با توجه به نمایش خوب تیموری با پیراهن تراکتور، به نظر می رسد که در بازی با استقلال این بازیکن را فیکس ببینیم.