رشد ارزش معاملات بورس 
رشد ارزش معاملات بورس 
ارزش معاملات بورس پس از دو هفته افزایش یافت و با رشد ۴۰۰ میلیارد تومانی نسبت به هفته های قبل به رقم ۱۴۴۲ میلیارد تومان رسید.

به گزارش عصرتبریز، روز جاری بازار بورس با روند مثبت شروع شد ولی پس از ساعتی از معاملات، شاخص کل با افت به کار خود ادامه داد و در پایان با ۹۳۱ واحد منفی به کار خود پایان داد.

در مقابل شاخص کل هم وزن با ۵۳۴ واحد مثبت همراه شد و نشان از افزایش اکثر سهام بازار داشت و منفی بودن سهام بزرگ بازار بورس بود. 

ارزش معاملات بورس پس از دو هفته افزایش یافت و با رشد ۴۰۰ میلیارد تومانی نسبت به هفته های قبل به رقم ۱۴۴۲ میلیارد تومان رسید و نشان دهنده استقبال سهامداران خرد از بازار بورس بود.

نمادهای وبملت، فولاد، وامید، تاپیکو به ترتیب با ۱۷۶، ۱۵۶، ۱۳۶،۱۱۶ بیشترین تاثیر منفی و نمادهای پارسان و فارس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

نمادهای وتجارت، وبملت، شیران، وبصادر، ونوین، خساپا، فباهنر در صدر پرببینده ترین های بازار بورس بودند و نشان از استقبال خریداران به گروه بانکی می باشد.

شاخص فرابورس با ۱۱ واحد افت به رقم ۳۹۱۶ واحد رسید. نماد مارون و میدکو هرمز بیشترین تاثیر منفی و نماد دماوند و کرمان بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.