بُرد اقتصادی شاگردان خطیبی مقابل سایپا
بُرد اقتصادی شاگردان خطیبی مقابل سایپا
دیدار دو تیم ماشین‌سازی تبریز و سایپا در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تبریزی به پایان رسید.

به گزارش عصرتبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر ماشین‌سازی به پایان رسید.


مشخصات بازی
هفته دوازدهم لیگ برتر
پنجشنبه، ۷ آذرماه
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: حسین زمانی- کمک‌ها: فرزاد بهرامی و رحیم حاجیلو
گل ها: احمد رضا زنده روح


ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان جهان، بابک مرادی، علی آل کثیر، مسیح زاهدی، قائم اسلام‌خواه، عزیز معبودی، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری.

ماشین سازی

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، سعید محمدفرد، کمال الدین نیک خوی، مجتبی لطفی، امیرحسین حسین‌زاده، آرمین سهرابیان، سعید بیگی، مهیار جباری، حسین کامیاب، سیدمحمد مهری و محمدرضا سلیمانی.

سایپا


در ابتدای این بازی تیم ماشین‌سازی تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما تلاش بازیکنان این تیم بی‌ثمر بود، رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شده و شاگردان ابراهیم صادقی نیز فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه تیم میزبان داشتند. نیمه نخست کسل‌کننده این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ماشین‌سازی شروع بهتری داشت و توانست روی دروازه حریف خطرساز شود اما باز هم این تیم سایپا بود که توانست بازی را به تعادل بکشاند. این دیدار تا دقیقه ۶۶ با تساوی بدون گل دنبال شد تا اینکه احمدرضا زنده روح توانست دروازه حامد فلاح‌زاده را از روی نقطه پنالتی باز کند.

ماشین سازی

ماشین‌سازی با این پیروزی و با یک بازی کمتر ۱۵ امتیازی شده و با یک پله صعود بالاتر از پیکان در رده نهم قرار گرفت.