لیست خروجی زمستانی تراکتور؛ دو خارجی و دو داخلی
لیست خروجی زمستانی تراکتور؛ دو خارجی و دو داخلی
تراکتوری ها در نقل و انتقالات پیش رو قصد دارند ضمن به خدمت گرفتن چند بازیکن، لیست خروجی نیز خواهند داشت و چند بازیکن از این تیم جدا می شود.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور آذربایجان در شرایط فعلی بدون مدیرعامل و سرمربی به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهد. با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی اما تراکتوری ها آرام آرام در حال آغاز فعالیت های نقل و انتقالاتی خود هستند. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، سرمربی جدید سرخ پوشان همزمان آغاز تعطیلات نیم فصل انتخاب خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار، تراکتوری ها در نقل و انتقالات زمستانی قصد دارند تا ضمن به خدمت گرفتن چند بازیکن، با چند بازیکن فعلی خود نیز قطع همکاری کنند. از میان بازیکنانی که در لیست خروجی تراکتوری ها قرار دارند، نام دو بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی به چشم می خورد.

از میان خارجی هایی که در نیم فصل دوم در تراکتور حضور نخواهند داشت، کوین فورچونه تقریبا جدایی اش قطعی شده است. با توجه به اینکه باشگاه تراکتور هنوز به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و این احتمال نیز وجود دارد که با انتخاب سرمربی جدید، لیست خروجی ها تغییر کند، عصر تبریز از اعلام نام بازیکنانی که در حال حاضر در لیست خروجی قرار دارند، خودداری می کند.