زلزله میانه به دلیل موضوع بنزین به فراموشی سپرده شد
زلزله میانه به دلیل موضوع بنزین به فراموشی سپرده شد
نماینده مردم میانه در مجلس، تاکید کرد: متاسفانه با رخ دادن حوادث اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین زلزله میانه هم به دست فراموشی سپرده شد.

به گزارش عصرتبریز، فردین فرمند در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه مجلس گفت: ما نمایندگان وظیفه داریم آنچه را که در اجتماع وجود دارد پشت تریبون مجلس مطرح کنیم و اگر راهکاری برای آن داریم بیان کرده تا مشکل حل شود.

وی افزود: متاسفانه میانه قبل از زلزله اخیر خود دچار مشکلاتی بود، اما زلزله اخیر به دلیل مطرح شدن موضوع بنزین در مدت کوتاهی به فراموشی سپرده شد. این در حالی بود که اکنون در پای کوه‌های میانه میزان زیادی برف باریده و این موضوع زندگی را برای زلزله زدگان در چادر و محل اسکان‌های ابتدایی سخت کرده است. پس از زلزله سیل آمد، با تدابیر امیدوار کننده سیل فروکش خواهد کرد ولی آیا می‌توان یخبندان و هوای سرد را مهار کرد؟.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: اما موضوع زلزله پس از طرح شدن مسئله قیمت بنزین فراموش شد. آیا در موضوع بنزین مردم را در جریان گذاشتیم؟ مردم را محرم دانستیم؟ و آنها را برای این موضوع آماده کرده بودیم؟

فرمند عنوان کرد: اکنون فصل بودجه است ما باید واقع بین باشیم. می‌خواهید ۸۰ هزار میلیارد اوراق قرضه چاپ کنید برای چه کاری این موضوع را انجام می‌دهید؟.

نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی دولت درباره فروش نفت گفت: این چه بودجه‌ای بود که تنظیم کردید؟ مگر نمی‌دانید که به دلیل فرا رسیدن ایام انتخابات آمریکا، آنها نخواهند گذاشت که شما تا ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار بشکه نفت بیشتر بفروشید.