اختلاف نظر شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن
اختلاف نظر شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن
شهرخودرو و تراکتور بر سر معاوضه بازیکن هنوز به توافق نرسیده اند اما به نظر می رسد که شاهد تبادل بازیکن بین این دو باشگاه باشیم.

به گزارش عصرتبریز، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم شهرخودرو مشهد به دنبال یک هافبک دفاعی است و نگاه خود را به طرف تیم پرستاره تراکتور دوخته است که در خط هافبک ترافیک سنگینی دارد و در نیم فصل به دنبال غربال کردن و سبک سازی این خط است. از مشهد خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی خواستار جذب اکبر ایمانی از تراکتور شده و در مقابل فرشاد محمدی مهر را برای معاوضه با این بازیکن پیشنهاد داده است ولی تراکتوری ها تمایل دارند این بازیکن را با سعید مهری معاوضه کنند.

سعید مهری در فصل گذشته در تیم ماشین سازی یک بازیکن ثابت بود که بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا در این فصل راهی تراکتور شود. ترافیک سنگین در خط هافبک تراکتور باعث شد که به سعید مهری جوان بازی کمی برسد و همین مسئله با نارضایتی او همراه بود. او در روزهای گذشته نیز خواستار جدایی شد تا به تیمی برود که در آن بطور ثابت بازی کند. باید دید در نهایت این معاوضه صورت خواهد گرفت یا خیر و یا اینکه مهری راهی مشهد می شود یا اکبر ایمانی؟